جذب بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ مشترک گاز در کرمان

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ مشترک و مصرف‌کننده جدید گاز طبیعی در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری و صنعتی در استان به جمع مشترکان گاز پیوسته‌اند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت گاز استان کرمان، منوچهر فلاح با بیان اینکه تعداد مشترکان گاز طبیعی در این استان به مرز ۶۶۵ هزار مشترک رسیده است، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۴۰ کیلومتر شبکه گاز به شبکه‌های گازرسانی استان اضافه و همچنین بیش از ۳ هزار علمک به متقاضیان گاز در سطح استان واگذار شده است.

وی به گازرسانی به شهرستان‌های جنوبی نیز اشاره کرد و افزود: از ۱۴ شهر جنوبی تا پایان سال ۹۸، سه شهر گازرسانی شد و پیش‌بینی می‌کنیم که در سال ۹۹، پنج شهر جنوبی دیگر به این تعداد افزوده شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان تصریح کرد: از آنجا که جنوب کرمان قطب کشاورزی این استان پهناور است و بزرگ‌ترین سطح گلخانه‌های کشور را در خود جای داده، گازرسانی به این منطقه می‌تواند دستاوردهای بسیار خوبی را برای استان به همراه داشته باشد که از جمله آنها می‌توان به افزایش میزان اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی در این مناطق به دلیل افزایش تولید محصولات گلخانه‌ای و  راه‌اندازی صنایع تولیدی و صنعتی مختلف اشاره کرد.

فلاح همچنین از اجرای ۳۴۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در استان کرمان طی سه ماه نخست امسال خبر داد و گفت: گازرسانی به۱۰ شهر ( ارزوئیه، هنزا، زهکلوت، گنبکی، ریگان، مردهک، دوساری، عنبرآباد، فاریاب و شهداد ) به همراه ۱۴۸ روستا که در حال انجام است.

وی یادآور شد: گازرسانی به ۱۲ محور صنعتی جدید جهت صرفه‌جویی در مصرف ۴۸ میلیون لیتر سوخت مایع نیز در حال اجراست.                       

کد خبر 304553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =