بهره‌برداری از ۲ جایگاه عرضه سوخت در منطقه میاندوآب

دو جایگاه عرضه فرآورده نفتی بنزین و سی‌ان‌جی به نام جایگاه  اختصاصی تک‌منظوره سی‌ان‌جی هاتفی و فروشندگی عرضه بنزین برجی در منطقه میاندوآب با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در نخستین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، سید جواد فیض حسنی، مدیر این منطقه در آیین گشایش این دو جایگاه که روز شنبه (یکم شهریورماه) برگزار شد، گفت: جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) هاتفی در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰میلیارد تومان و فروشندگی محور عرضه بنزین برجی در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ هزار مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی ساخته شده است.

وی افزود: جایگاه عرضه سی‌ان‌جی هاتفی با برخورداری از سه سکوی سوخت‌گیری و سه دیسپنسر و شش نازل، بر مبنای تازه‌ترین استانداردهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با همه امکانات خدماتی رفاهی و جانبی ساخته شده و دارای سیستم دوربین مداربسته، سامانه پرداخت الکترونیکی، سرویس‌های بهداشتی و محل انتظار سرنشین و فروشندگی محور برجی دارای عرضه فرآورده بنزین با یک سکو و سه تلمبه دو نازله ساخته شده است.

مدیر پخش منطقه میاندوآب ضمن قدردانی از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در احداث و راه‌اندازی این دو جایگاه عرضه سی‌ان‌جی و سوخت مایع گفت: با راه‌اندازی این جایگاه‌ها، زمینه اشتغال‌زایی برای ۱۲ نفر فراهم شده است.

به گزارش شانا، منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و ۹۵ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سی‌ان‌جی وظیفه سوخت‌رسانی به هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی را به‌عهده دارد. 

کد خبر 306383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =