بررسی مشکلات کامیون‌داران بخش انتقال سوخت در کمیسیون انرژی مجلس

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در نشست کمیسیون انرژی مشکلات کامیون‌داران بخش انتقال سوخت بررسی و مقرر شد به‌منظور حل مشکلات این صنف، دستگاه‌های مختلف همکاری‌های لازم را داشته باشند.

سید موسی موسوی، در تشریح نشست عصر دیروز (یکشنبه، ۱۱ آبان‌ماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به خبرنگار شانا، گفت: در این نشست با حضور نمایندگانی از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، سازمان تأمین اجتماعی، شهرداری و انجمن صنفی کامیون‌داران، مشکلات کامیون‌داران بخش انتقال سوخت بررسی شد.

وی افزود: کامیون‌داران حمل‌ونقل سوخت مشکلات مختلفی در مسائل بیمه، دستمزد و بحث تأمین تجهیزات جانبی همانند لاستیک داشتند که در این نشست مشکلات آنها به بحث و بررسی گذاشته شد تا بتوانیم با کمک دستگاه‌های مختلف هرچه سریع‌تر برطرف کنیم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه نشست عصر دیروز این کمیسیون همچنین قرار بود اساسنامه شرکت ملی گاز ایران بررسی شود که با توجه به تعداد زیاد مواد این طرح و به‌ویژه بحث‌های مختلفی که از نظر کارشناسی روی آن انجام شده بود، مقرر شد بررسی بیشتری در خصوص آن انجام و در نشست‌های آینده کمیسیون انرژی به رأی گذاشته شود.

کد خبر 309080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =