ثبت‌نام ۵ هزار خودرو عمومی در آذربایجان شرقی برای گازسوز شدن

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از ثبت‌نام نزدیک به ۵ هزار خودرو عمومی باری و مسافری در طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی در سطح منطقه آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، علی روح‌اللهی با اشاره به مزایای اجرای طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی باری و مسافری، گفت: اجرای این طرح صرفه‌جویی در مصرف بنزین، کاهش آلایندگی هوای کلانشهر تبریز و رشد و توسعه اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

وی ضمن تأکید بر پیگیری استمرار روند اجرای این طرح افزود: در منطقه آذربایجان شرقی تاکنون نزدیک به ۵ هزار دستگاه خودرو عمومی باری و مسافری اقدام به گازسوز کردن خودروهای خود کرده‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی تأکید کرد: تمام خودروهای ثبت‌نام‌شده، فرآیند تبدیل را به‌صورت تدریجی سپری خواهند کرد، به‌طوری که از کل خودروهای ثبت‌نام‌شده، تعداد ۲ هزار و ۹۷۰ دستگاه خودرو عمومی باری و مسافری در کارگاه‌های مجاز و فعال منطقه، مراحل تبدیل به سی‌ان‌جی را به انجام رسانده‌اند و تعداد هزار و ۹۸۷ دستگاه خودرو نیز در نوبت تبدیل رایگان هستند.

روح‌الهی تصریح کرد: مالکان خودروهای عمومی باری و مسافری در استان آذربایجان شرقی که تا به حال موفق به ثبت‌نام و دریافت نوبت برای دوگانه‌سوز کردن خودرو خود نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه  GCR.NIOPDC.IR ثبت‌نام و در این طرح شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ کارگاه مجاز در اجرای طرح مذکور در سطح استان همکاری دارند، گفت: با سرمایه‌گذاری مناسب بخش خصوصی و شهرداری‌ها، از ۳۴۳ جایگاه عرضه سوخت استان، تعداد ۱۷۲ جایگاه مربوط به عرضه سی‌ان‌جی است.

کد خبر 309161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =