آمادگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز برای مقابله با سیل احتمالی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز از آمادگی کامل این منطقه برای مقابله با سیل احتمالی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز، نعمت‌الله نجفی در این باره گفت: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های شدید در روزهای آینده و احتمال آب‌گرفتگی در معابر و راه‌های مواصلاتی، آمادگی لازم برای مقابله با سیل احتمالی در مجاری سوخت‌رسانی کسب شده است.

وی ضمن اشاره به تجربه‌های سیل گذشته، اظهار کرد: آمادگی، حفظ مکان‌های سوخت‌رسانی و همچنین تأسیسات در اولویت برنامه‌های کاری فصل زمستان منطقه قرار گرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با مدیریت بحران انجام و دستورعمل‌های ابلاغی در واحدهای ستادی عملیاتی شده است و حفظ آمادگی در تأسیسات و مجاری سوخت‌رسانی در دستور کار منطقه قرار دارد.

نجفی با اشاره به سیل سال ۹۸ گفت: در سیلاب فروردین‌ماه پارسال، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز به‌عنوان منطقه معین سوخت‌رسانی به استان‌های همجوار لرستان، ایلام و کرمانشاه تعیین شده بود که به یاری خداوند متعال هیچ‌گونه کمبود سوخت‌رسانی در این استان‌ها مشاهده نشد و در مدت ۵۰ روز عملیات سوخت‌رسانی به مناطق سیل‌زده و استان‌های همجوار، خللی ایجاد نشد.

وی افزود: طرح‌های عملیاتی سوخت‌رسانی اضطراری هنگام وقوع بحران از جمله سیل، با هماهنگی مدیریت بحران و کارکنان خدوم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز، آماده به‌کارگیری هستند.

بر پایه این گزارش، در سیل پارسال، جلوگیری از ورود سیلاب به تأسیسات نفتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز از دستاوردهای مهم وزارت نفت بود که وقفه‌ای در سوخت‌رسانی ایجاد نشد.

کد خبر 309908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =