ارسال ۲۲ میلیون لیتر نفت‌ سفید به روستاهای کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در هشت ماه امسال، ۲۷ میلیون لیتر نفت‌سفید در کردستان توزیع شده که از این مقدار، ۲۲ میلیون لیتر آن به روستاهای استان ارسال و ذخیره‌سازی شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، عبدالله گیتی‌منش با اشاره به شرایط جغرافیایی استان و سخت‌گذر بودن راه‌های روستایی، از ارسال و ذخیره‌سازی نفت‌سفید مورد نیاز خانوارهای مصرف‌کننده نفت سفید استان از اردیبهشت ماه امسال‌ خبر داد و افزود: با وجود بارش برف در روزهای اخیر و مسدود شدن راه‌های مواصلاتی ۱۵۰ روستای استان، هیچ مشکلی بابت تأمین سوخت روستاییان نداریم.

وی سهم روستاهای سخت‌گذر استان از مقدار نفت‌سفید توزیعی را ۱۲ میلیون لیتر عنوان و از تلاش و زحمات خستگی‌ناپذیر رانندگان نفتکش که با توجه به شرایط کوهستانی و سخت‌گذر بودن راه‌های روستایی، نسبت به تأمین و توزیع نفت‌سفید برای تعداد ۲۳ هزار و ۵۰۰ خانوار مصرف‌کننده نفت‌سفید استان اقدام می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به فعالیت ۲۱۳ دستگاه نفتکش در ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی منطقه تأکید کرد: سهمیه سالانه خانوارهای مصرف‌کننده نفت سفید، ۲ هزار لیتر است که از طریق ۲۹۹ فروشندگی روستایی و ۴۰ باب فروشندگی شهری، می‌توانند نسبت به دریافت سوخت مورد نیاز خود اقدام کنند.

گیتی‌منش با اشاره به تحقق حقوق شهروندی و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت، افزود: به همین منظور توزیع نفت‌سفید خانوارهای استان به‌صورت الکترونیکی بوده و سهمیه این خانوارها روی کارت‌های بانکی آنان شارژ می‌شود.

وی با اشاره به ارسال ۲۲ میلیون لیتر نفت‌سفید به روستاهای استان کردستان در هشت ماه امسال، مصرف نفت‌سفید در نقاط شهری فاقد گاز طبیعی استان را ۵ میلیون لیتر عنوان و تصریح کرد: مصرف این فرآورده در هشت ماه امسال‌ در استان نسبت به مدت مشابه پارسال با کاهش ۱۶ درصدی همراه بوده است.

کد خبر 310448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =