اسکله جدید تخلیه و بارگیری فرآورده‌های نفتی در خارک ساخته می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر از برنامه‌ریزی برای ساخت اسکله جدید تخلیه و بارگیری فرآورده‌های نفتی در جزیره خارک خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، مسعود نیک‌تاج با اشاره به انجام بازدیدهای میدانی و انجام کارشناسی‌های لازم توسط سازمان حفاظت محیط زیست، درباره صدور مجوز ساخت اسکله جدید تخلیه و بارگیری در این جزیره، گفت: ضمن توجه جدی به مسائل زیست محیطی برای عملیاتی کردن برنامه‌ها و شاخص‌های این مهم، باید اقدام‌های اساسی و مطلوبی نسبت به گذشته انجام شود.

وی در نشستی که به‌منظور نظارت بر نحوه اجرای قوانین و دستورعمل‌ها و پایش زیست محیطی در ستاد منطقه بوشهر برگزار شد، با بیان لزوم رعایت دقیق قوانین و مقررات زیست محیطی و ایجاد هماهنگی میان دستگاهی اظهار کرد: اجرای سامانه پایش و کنترل آلودگی، جایگزینی انرژی‌های پاک، توسعه و نگهداشت فضای سبز، آموزش و فرهنگ‌سازی، مدیریت و کنترل آلودگی هوا، مدیریت اصولی پساب و پسماند تولیدی و مدیریت منابع انرژی از شاخص‌های اصلی برای استقرار صنعت سبز در منطقه بوشهر است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر با تأکید بر انجام نظارت بر عملکرد و فعالیت‌های روزانه در تأسیسات تازه‌تأسیس میعانات گازی عسلویه تأکید کرد: حفظ و صیانت سرمایه‌های مادی و طبیعی سرزمین سبز به‌منظور مدیریت صحیح محیط زیست بسیار ضروری است.

نیک‌تاج با اشاره به توزیع سوخت استاندارد و پاک در استان، از تلاش بی‌وقفه منطقه بوشهر در این زمینه و رعایت امور مربوط به حفظ محیط زیست و بهره‌مندی صحیح  و مستمر از محیط زیست در تأسیسات قدردانی و تشکر کرد.

کد خبر 310816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =