افتتاح یک مدرسه ۳ کلاسه در دارخوین ازسوی نفت و گاز اروندان

مدرسه سه کلاسه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در موقعیت روستای کوی البوبالد دارخوین ازسوی شرکت نفت و گاز اروندان افتتاح شد. 

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل این شرکت در سخنانی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و بزرگداشت یاد و خاطره شهید والامقام سردار سلیمانی گفت: شرکت نفت و گاز اروندان همسو با وظایف ذاتی خود تلاش کرده است در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی به مناطق پیرامونی تأسیسات نفتی در غرب کارون خدمات ارائه دهد.

وی افزود: از شمار این خدمات که با پیگیری مستمر پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت و در قالب بسیج سازندگی انجام شد، اجرای طرح ساخت و مرمت چند مدرسه در منطقه است که مدرسه سه کلاسه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از آن جمله است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به تأمین اعتبار این گونه فعالیت‌های عام‌المنفعه از طریق صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری و مختلف شرکت گفت: این شرکت تلاش دارد در زمینه محرومیت‌زدایی و تأمین نیازهای مناطق همجوار تأسیسات خدمات مؤثری ارائه و به وظایف خود در این زمینه عمل کند.

رحمان توکلی، فرمانده پایگاه مقاومت شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این پایگاه در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی گفت: این مدرسه سه کلاسه که به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است، ۱۲۰ مترمربع زیر بنا دارد و برای ساخت و تجهیز آن ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به وسعت عملیات و گستردگی تأسیسات شرکت نفت و گاز اروندان افزود: شهرستان‌های شادگان، خرمشهر، هویزه، دارخوین و گاه سوسنگرد در گستره فعالیت‌های این شرکت واقع شده و تلاش بر این است تا در حد مقدورات شرکت به مناطق پیرامونی خدمات ارائه شود.

کد خبر 311448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =