توزیع بیش از ۸۰ میلیون لیتر نفت‌گاز یورو ۴ در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از تأمین و توزیع بیش از ۸۰ میلیون لیتر نفت‌گاز یورو ۴ در ۹ ماه امسال‌ در این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، عبدالله گیتی‌منش در این باره گفت: در ۹ ماه امسال‌، بیش از ۸۰ میلیون لیتر نفت‌گاز یورو ۴ در استان کردستان تأمین و توزیع شده که نسبت به مدت مشابه پارسال با افزایش ۲۹ درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره به فعالیت ۴۲ جایگاه عرضه نفت‌گاز در استان، افزود: روزانه حدود ۳۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز یورو ۴ در ۲۳  جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی استان توزیع می‌شود که با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده درصدد افزایش این مقدار نفت‌گاز یورو در دیگر جایگاه‌های استان هستیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان که در دیدار با فرماندار شهرستان دهگلان سخن می‌گفت، ضمن تشریح اقدام‌ها و عملکرد شرکت در این شهرستان، در زمینه تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی، به تببین اهداف و سیاست‌های شرکت برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و توزیع الکترونیکی فرآورده‌های نفت سفید و نفت‌گاز بخش کشاورزی و گاز مایع پرداخت.

گیتی‌منش با اشاره به مقدار سوخت تأمین و توزیع‌شده در ناحیه دهگلان با توجه به وجود فعالیت‌های کشاورزی و صنایع مختلف در این ناحیه، افزود: در ۹ ماه امسال‌، بیش از ۱۴ میلیون لیتر نفت‌گاز در میان بهره‌برداران بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شده است.

وی با اعلام فعالیت ۶ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سی‌ان‌جی در ناحیه دهگلان گفت: پنج مرکز برای دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در سطح استان فعال است.

مدیر منطقه کردستان با اشاره به اهداف و سیاست‌های شرکت در طرح دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروهای عمومی، خواستار همکاری فرمانداران با منطقه به‌منظور فرهنگ‌سازی و ترغیب شهروندان برای ثبت‌نام در سامانه GCR.NIOPDC.IR شد.

فرزاد شمس، فرماندار شهرستان دهگلان نیز با بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود درباره فعالیت و اقدام‌های انجام‌شده ازسوی شرکت، از عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به‌ویژه تأمین و توزیع سوخت بخش کشاورزی و روستاهای این ناحیه و تأمین و توزیع بنزین و نفت‌گاز یورو در سطح جایگاه‌های عرضه شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 311479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =