نهادینه‌سازی مصرف بهینه گاز، اولویت روابط عمومی است

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، نهادینه‌سازی مصرف بهینه گاز را اولویت امروز روابط عمومی دانست و گفت: باید بکوشیم با خلاقیت و خوش‌فکری، مصرف بهینه گاز طبیعی را در جامعه حاکم کنیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، مهدی جمشیدی‌دانا در نخستین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های مناطق ده‌گانه که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: عملکرد هدفمند روابط عمومی نشان‌دهنده پویایی سازمان است که نقش و اهمیت روابط عمومی را دوچندان می‌کند، از این رو ضرورت دارد در طول سال، فعالیت‌های سازمان را به شکلی اصولی و تأثیرگذار و متناسب با نیاز مخاطب عام و خاص و پذیرش جامعه انعکاس دهیم.

وی به وجود نیروهای توانمند، با تجربه و با دانش در روابط عمومی‌ها اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود فعالان این عرصه با ابتکار و تسلط بر فناوری‌های نوین و ابزارهای ارتباطی بتوانند ارتباط پایدار و دوسویه را با ذین‌فعان سازمان برقرار کنند.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز با بیان اینکه در عصر اطلاعات، رسانه حرف نخست را می‌زند، تأکید کرد: در عرصه اطلاع‌رسانی ضرورت دارد جملات و کلمات با دقت و حساسیت بالایی نگارش شوند و از طریق کانال ارتباطی مناسب و شبکه‌های مخاطب‌پسند، منتشر شوند و در شرایط کنونی که مصرف گاز طبیعی به دلیل کاهش دمای هوا رکورد زده است باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه و عبور موفق از فصل سرما، بیشترین استفاده شود.

جمشیدی‌دانا  نیروی تخصصی و توانمند را موتور محرکه و پیشران سازمان دانست و اظهار کرد: شرکت انتقال گاز ایران به دنبال افراد خبره و کاربلد است که این افراد باید با نگرشی مثبت و نگاه حرفه‌ای سازمان را بالنده‌تر نشان دهند و برای تعالی و  نیل به جایگاه شایسته یاری کنند.

محمدرضا بخشعلی‌زاده، سرپرست روابط عمومی شرکت انتقال گاز هم هدف از برگزاری این نشست مجازی را هم‌اندیشی، هم‌افزایی و ایجاد وحدت رویه در فرآیندهای روابط عمومی دانست و تصریح کرد: نشست‌های همفکری و تبادل نظر در سطح مدیران، کارشناسان و کارگزاران روابط عمومی با توجه به شرایط کنونی جامعه تداوم یابد.

وی از روابط عمومی به‌عنوان پل ارتباطی و حلقه اتصال سازمان یاد کرد و گفت: روابط عمومی حافظ ارزش‌های اجتماعی، مذهبی و ملی است و برخورداری از مهارت‌های ارتباطی، اخلاق حرفه‌ای، توجه به آموزش و پژوهش و مخاطب‌شناسی از ضرورت‌های موفقیت و رشد در این عرصه است.

کد خبر 311581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =