پالایشگاه اصفهان ۱۵۰۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان اهدا کرد

پالایشگاه نفت اصفهان یک هزار و ۵۰۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد اهدا کرد.

به گزارش شانا به نقل از پالایشگاه نفت اصفهان، این شرکت در زمینه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، ۱۵۰۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اهدا کرد.

کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان در آیینی که به این منظور برگزار شد، ضمن قدردانی از مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: تبلت‌های اهدایی براساس نیازسنجی و اولویت‌بندی به دانش‌آموزان خانوارهای تحت حمایت در سراسر استان اهدا خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه حدود ۱۹ هزار دانش‌آموز در خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد در سراسر استان در حال تحصیل هستند، گفت: ابتدای سال تحصیلی ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از این عزیزان فاقد امکانات لازم برای تحصیل غیرحضوری بودند که تاکنون و با احتساب تبلت‌های اهداشده توسط شرکت پالایش نفت اصفهان و با همکاری خیران، نیکوکاران و صاحبان نیک‌اندیش صنایع بزرگ استان، ۳۵۰۰ نفر از این دانش‌آموزان صاحب تبلت یا گوشی هوشمند شده‌اند.

مرتضی ابراهیمی، مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان نیز در این آیین گفت: با توجه به مشکلات دانش‌آموزان نیازمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و ناتوانی در تأمین هزینه خرید تبلت، این شرکت با هدف بهره‌مندی دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از آموزش مجازی و ایجاد شرایط برابر و مناسب ایشان با دیگر دانش‌آموزان کشور، خرید تعداد ۱۵۰۰ دستگاه تبلت را متقبل شد.

محمد صادق حاجیان، رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان نیز گفت: پالایشگاه اصفهان همواره در توسعه کسب‌وکار، به مسئولیت‌های اجتماعی‌ توجه داشته است.

وی افزود: امسال و برای مقابله با کرونا، این شرکت مبلغ ۹ میلیارد تومان به نهادهایی همچون دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کمک کرد، همچنین ماده ضدعفونی‌کننده مولتی اکسیدان تولیدی این شرکت در اختیار همه سازمان‌ها، مساجد، خیریه‌ها و... قرار داده می‌شود.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان کمک به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، کمک به بهسازی میدان استقلال اصفهان، کمک به اداره بهزیستی و کمک به سیل‌زدگان سال‌های اخیر را از دیگر اقدام‌های این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی عنوان کرد.

در پایان این آیین، به‌صورت نمادین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به نمایندگی از همه دانش‌آموزان زیر چتر حمایت کمیته امداد به  ۶ نفر از  دانش‌آموزان ۶ دستگاه تبلت اهدا شد.

کد خبر 311663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =