منطقه سبزوار برای تأمین سوخت‌ زمستانی آماده است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار از آمادگی کامل این منطقه برای تأمین و توزیع سوخت مورد نیاز مردم در روزهای سرد سال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار، محمد صادقی در این باره گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، امسال همچون سال‌های گذشته هیچ‌گونه مشکلی در تأمین و توزیع سوخت در فصل زمستان نخواهیم داشت.

وی با قدردانی از زحمات ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی در سوخت‌رسانی به مناطق سخت‌گذر و کوهستانی، اظهار کرد: با برگزاری نشست‌های مستمر با نمایندگان این ناوگان و شرکت تعاونی نفتکش‌ها، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌ شده تا در روند سوخت‌رسانی خللی ایجاد نشود.

مدیر منطقه سبزوار با اشاره به اجرای طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید و گاز مایع، افزود: با اجرای این طرح از ابتدای شهریورماه امسال تاکنون بیش از ۱۵ هزار و ۳۰۰ خانوار روستایی مصرف‌کننده نفت سفید در شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد، بردسکن و سبزوار شناسایی شده که از ابتدای اجرای طرح، حدود ۸ میلیون و  ۷۰۰ هزار لیتر نفت سفید و حدود ۲۸۰ تن گاز مایع میان این خانوارها توزیع شده است.

صادقی تأکید کرد: از طریق ایجاد کانال ویژه‌ای در فضای مجازی با بخشداران و دهیاران روستاهای تابع همکاری می‌کنیم تا در صورت بروز مشکل یا نارضایتی احتمالی در روند توزیع سوخت، بلافاصله برای رفع آن، اقدام لازم انجام شود.

کد خبر 311913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =