۳۷۵ روستای دیگر آذربایجان غربی گازرسانی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی از گازرسانی به ۳۷۵ روستای دیگر این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علیرضا شیخی در حاشیه بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: کارشناسان و دست‌اندرکاران صنعت گاز و نفت می‌توانند نیازهای خود را با تولیدهای داخلی برطرف کنند که ضمن حمایت از تولید ملی، به توسعه صنعت نفت و گاز نیز منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه گازرسانی به ۳۷۵ روستا در برنامه امسال شرکت گاز استان آذربایجان غربی است، افزود: با وجود فشارهای ناشی از افزایش قیمت کالاها و مشکلات مربوط به تأمین اقلام مورد نیاز، تا امروز پیشرفت مناسبی در پروژه‌ها داشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی تصریح کرد: شرایط سخت آب و هوایی و سرمای استان آذربایجان غربی و یخ‌زدگی زمین تکمیل پروژه‌ها را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است، اما همکاران شرکت گاز استان آذربایجان غربی در این شرایط سخت، تلاش می‌کنند تا در پایان سال به اهداف تعیین‌شده برسیم.

شیخی با اشاره به افزایش مصرف گاز در بخش خانگی در روزهای گذشته، گفت: خوشحالیم که موفق به تأمین پایدار گاز مشترکان شدیم، اما با توجه به افزایش مصرف گاز و محدودیت توسعه منابع گازی، انتظار داریم با مدیریت مصرف توسط مشترکان عزیز، نسل‌های آینده هم بتوانند از نعمت گاز بهره ببرند.

کد خبر 312588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =