طبقه‌بندی مشاغل کارکنان پیمانکاری در پایانه‌های نفتی

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: با بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده و دریافت مجوزهای لازم، طرح طبقه‌بندی مشاغل برای یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از کارکنان پیمانکاری تابع قانون کار شاغل در این شرکت از یکم اسفندماه امسال اجرایی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز گفت: با توجه به ابلاغ بخشنامه مقام عالی وزارت نفت درباره اجرای نظام طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری شاغل در فعالیت‌های مستمر/غیرپروژه‌ای با هدف برقراری عدالت نظام‌مند و یکنواخت کردن پرداخت‌ها متناسب با ارزش مشاغل، با بررسی‌ها و برگزاری نشست‌های متنوع کارشناسی، طرح طبقه‌بندی مشاغل برای کارکنان پیمانکاری تابع قانون کار شاغل در این شرکت اجرایی شد.

وی افزود: در طرح طبقه‌بندی مشاغل، کارکنان با رعایت شرایط احراز پیش‌بینی‌شده در عنوان شغلی، از گروه، مزد شغل و مزد سنوات برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اظهار کرد:‌ ‌انطباق شرایط فرد با شغل مصوب، ‌تعیین مزد مبنا، ‌تخصیص مزایای شغلی و همسان‌سازی حقوق در گروه‌های مشابه از دستاوردهای مهم اجرای این طرح است.

اسدروز تصریح کرد: براساس مصوبات کمیته ساماندهی، این طرح برای کارکنان بخش‌های خدمات امور اداری، تنظیفات و آبدارخانه، بازیافت پسماند خانگی و انجام خدمات تنظیفات، عملیات انبارداری و بارگیری کالا، خدمات دفتری، پشتیبانی، فنی و ترابری و غذایی عسلویه، عملیات صادرات عسلویه، خارک و ماهشهر، عملیات دریایی عسلویه، خارک و ماهشهر، خدمات نگهداشت و ترمیم فضای سبز، خدمات اتاقداری، تعمیرات روزمره منازل، ادارات و تأسیسات آبرسانی، هدایت و نگهداری خودروهای سبک و نیمه سنگین، خدمات حراست و خدمات تهیه، طبخ و توزیع غذا اجرا شده است.

 وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدام‌های مدیریت منابع  انسانی در به ثمر نشستن نظام طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری، به اهمیت و جایگاه نیروی انسانی در پیشبرد و تحقق اهداف سازمان اشاره و تأکید کرد: سرمایه انسانی، مهم‌ترین و با ارزش‌ترین دارایی هر سازمانی محسوب می‌شود و جوامعی روند رشد و توسعه را بهتر طی می‌کنند که از سرمایه‌های انسانی توانمند و کارآمد برخوردار باشند.

کد خبر 314673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =