بازیابی رمز بیش از ۳ هزار کارت هوشمند سوخت در منطقه بوشهر

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: بیش از ۳ هزار کارت هوشمند سوخت شهروندانی که رمز کارت خود را فراموش کرده‌اند در منطقه بوشهر بازیابی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، مسعود نیک‌تاج اعلام کرد که پارسال رمز ۳ هزار و ۲۷۰ کارت هوشمند سوخت بازیابی شد که بیشترین تعداد مربوط به ناحیه مرکزی با هزار و ۳۹۹ کارت و کمترین آن مربوط به ناحیه خارک با ۲۳ کارت است.

وی تأکید کرد: افرادی که به هر دلیل امکان بازیابی رمز کارت سوخت برایشان میسر نیست، می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر نسبت به بازیابی رمزشان اقدام کنند.

وی ادامه داد: این افراد می‌توانند به همراه مدارک هویتی خود و خودرو از جمله سند سبز خودرو، کارت ملی، کارت هوشمند سوخت، کارت خودرو و در صورت داشتن سند بنچاق به‌صورت حضوری به این نواحی مراجعه و رمز جدید خود را بازیابی کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: دارندگان کارت هوشمند سوخت خودرو در شهر بوشهر نیز می‌توانند با مراجعه به ناحیه مرکزی منطقه واقع در خیابان طالقانی، انتهای بلوار صدرا به‌صورت حضوری درخواست بازیابی رمز کارت سوخت خود را ارائه دهند.

نیک‌تاج افزود: درخواست کارت سوخت المثنی اکنون تنها با مراجعه حضوری مالک خودرو به همراه مدارک هویتی خود و خودرو به دفاتر پلیس +۱۰ امکان‌پذیر است و برای پیگیری روند صدور کارت المثنی نیز می‌توانند از طریق سامانه WWW.EPOLICE.IR اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در منطقه بوشهر ۷۸ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی فعال متصل به سامانه هوشمند سوخت وجود دارد.

کد خبر 316515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =