طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکار در نفت و گاز مارون

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون از اجرایی شدن طرح طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکار شاغل در واحدهای ستادی و عملیاتی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حمید کاویان، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در تشریح الزام اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل گفت: با وجود محدودیت ناشی از شیوع همه‌گیر ویروس کرونا و کاهش زمان اداری، این طرح انگیزشی اجرا و مزایای مرتبط با طرح به ۱۶۷۸ نفر نیروی انسانی تابع قانون کار در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون محاسبه و بر اساس شاخص‌های طرح طبقه‌بندی مشاغل پرداخت شد.

 وی افزود: این طرح با هدف ایجاد عدالت و در نظر گرفتن سنوات خدمت متناسب با مشاغل و شاخص‌های مرتبط از سال ۱۳۹۹ آغاز و فعالیت‌های اجرایی مرتبط با پرداخت آن در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون پایان یافته است.

 مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون ادامه داد: نیروی ارکان ثالث شرکت در قالب پیمان‌های مستمر غیرپروژه‌ای در سال ۱۴۰۰ با رعایت شرایط احراز، از گروه شغلی و مزد مربوط به شغل و مزد سنوات برخوردار می‌شوند.

کاویان از حسن همکاری کارکنان این شرکت در بخش‌های مدیریت منابع انسانی، امور مالی، امور حقوقی و ستاد شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب که فرآیند اجرا و پرداخت این طرح را راهبری کردند و به پایان رساندند قدردانی کرد.

کد خبر 317559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =