نفت آب آشامیدنی مناطق روستایی غرب کارون را تأمین کرد

شرکت نفت و گاز اروندان همسو با مسئولیت‌های اجتماعی، آب آشامیدنی مناطق روستایی پیرامون تأسیسات این شرکت در غرب کارون را با استفاده از تانکرهای آب‌رسانی تأمین کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل این شرکت اظهار کرد: خدمات نفت و گاز اروندان در ابعاد مختلف عمران و آبادی و عام‌المنفعه از جمله تأمین و انتقال آب شرب به روستاها و مناطق حاشیه شهرهای همجوار تأسیسات در حد توان و بضاعت شرکت انجام می‌شود.

وی افزود: از بیش از یک سال گذشته، روزانه ۳۵۰ مترمکعب آب به‌وسیله تانکرهای شرکت از تصفیه‌خانه سبعه شرکت به تصفیه‌خانه آبفای سبعه به‌منظور تأمین آب روستاهای سبعه و سوییچته - ۱ اختصاص داده شده و افزون بر این، از دو هفته پیش، حدود یکصد مترمکعب آب در روز برای تأمین آب به روستاهای شهرستان هویزه نیز اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به شرایط کم‌آبی ناشی از کاهش نزولات جوی در سال آبی امسال و متعاقب آن گرمای هوا گفت: همچنین در چند روز اخیر دو تانکر هم برای کمک به تأمین آب شرب روستاهای حمیدیه در نظر گرفته شد.

پورهنگ با اشاره به اینکه صنعت نفت در مناطقی که حضور دارد همواره تلاش کرده ارائه خدمات در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی را در اولویت برنامه‌ها قرار دهد، تصریح کرد: در همکاری و همیاری با فرمانداری‌ها و دیگر دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها و مناطق شهری و روستایی و برای رضایتمندی ساکنان مناطق همجوار تأسیسات، همه مساعی شرکت به‌کار گرفته می‌شود تا در حد مقدورات و امکانات در زمینه تأمین و انتقال آب شرب با استفاده از تانکرهای آب‌رسانی اقدام شود.

کد خبر 318457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =