بیدبلند خلیج فارس جهش تولید را در پتروشیمی‌های ماهشهر رقم زد

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس گفت: این مجتمع با جمع‌آوری گازهای مشعل افزون بر حفظ محیط زیست و تولید محصولات ارزشمند، افزایش و ثبت رکوردهای جدید تولید را در پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر به‌واسطه تأمین خوراک محقق کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، محمود امین‌نژاد با بیان اینکه این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین قطب گازی غرب آسیا به شمار می‌آید، به افزایش و ثبت رکوردهای تولید در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر به‌واسطه تأمین خوراک از سوی این مجتمع عظیم اشاره و اظهار کرد: امروز بیدبلند خلیج فارس، نماد جریان‌سازی برای تحقق و رفع موانع و پشتیبانی از تولید در بخش‌های راهبردی نفت در سطوح ملی است.

وی با اشاره به اینکه گستره همکاری‌ها با شرکت‌های فعال در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر نقطه عطفی است که باید به استمرار این نگاه توجه ویژه داشت، افزود: برای نمونه با همکاری‌های دو جانبه با شرکت پتروشیمی بندرامام و تأمین بخشی از خوراک پایدار این مجتمع شرایط ثبت رکورد تولید در این شرکت مهیا شد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس ادامه داد: این آمادگی و عزم وجود دارد که در آینده نزدیک با بهره‌برداری از مجتمع عظیم تأسیسات ذخیره‌سازی محصولات بیدبلند خلیج فارس در منطقه مجیدیه ماهشهر، برای نوسازی یا انجام تعمیرات بخشی از مخازن پتروشیمی بندرامام به‌دلیل قدمت بالا و فرسودگی وافزایش بهره‌وری، بخشی از ظرفیت مخازن ذخیره بیدبلند خلیج فارس در اختیار این شرکت پتروشیمی قرار گیرد.

امین‌نژاد به تأمین بخش قابل توجه‌ای از خوراک پتروشیمی‌های مارون و امیرکبیر اشاره و تصریح کرد: به‌زودی شرکت پتروشیمی فن‌آوران هم به خانواده مشتریان و مصرف‌کنندگان بیدبلند خلیج فارس افزوده خواهد شد.

وی گفت: بیدبلند خلیج فارس روایتی از آسمان تا دریا برای بالندگی است زیرا گازها و یا به عبارت بهتر طلای سیاهی که روزی در آسمان می‌سوخت امروز از دریا صادر و سبب ورود ارز به کشور می‌شود.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس افزود: همه مدیران و کارکنان سنگرهای تولیدی و اقتصادی کشور سربازان دوست‌دار میهن هستند و بی‌شک افتخارهای به دست آمده در بیدبلند خلیج فارس و نقش شرکت‌هایی که با دریافت خوراک از این مجتمع عظیم شرایط هم‌افزایی ملی و همدلی برای اعتلای نام ایران اسلامی را مهیا می‌کنند، مهم و قابل اهمیت است.

کد خبر 319433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =