۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
  • کد خبر: 319926
حمایت شرکت ملی حفاری ایران از وزیر پیشنهادی نفت

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اعلام حمایت مجموعه کارکنان این شرکت از معرفی جواد اوجی به‌عنوان وزیر پیشنهادی نفت، ابراز امیدواری کرد نمایندگان مجلس با رأی اعتماد بالا، زمینه حضور پرقدرت وی را برای سکانداری حساس‌ترین وزارتخانه اقتصادی کشور فراهم کنند.

حمیدرضا گلپایگانی درباره انتخاب و معرفی وزیر پیشنهادی نفت از سوی رئیس‌جمهوری به خبرنگار شانا گفت: حدود چهار دهه است که آقای اوجی را از نزدیک می‌شناسم. ایشان انسانی لایق و شایسته، مدیری توانمند و جهادی و متخصص با تجارب گرانسنگ است و اشراف کاملی در زمینه برنامه‌های توسعه صنعت نفت دارد.

وی اوجی را گزینه‌ای اصلح برای تصدی وزارت نفت خواند و افزود: رشته تحصیلی، سوابق شغلی و تجارب مدیریتی وزیر پیشنهادی نفت به‌طور کامل در ارتباط با این صنعت نفت است و برنامه‌های ایشان درباره تولید صیانتی، توسعه میدان‌های مشترک، حضور فعال در بازارهای بین‌المللی، بهبود فضای کسب‌وکار، توجه به کرامت و منزلت کارکنان به ویژه تلاشگران عملیاتی و حفظ و نگهداشت تولید، می‌تواند ضامن توسعه صنعت نفت باشد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران نقش وزارت نفت را در اقتصاد ملی، جهش تولید، اقتصاد مقاومتی و پاسخگویی به نیازهای کشور در بخش انرژی بی‌بدیل دانست و تصریح کرد: با توجه به شناخت گزینه پیشنهادی وزارت نفت از حوزه‌های بالادستی و پایین دستی، اشراف به گستره فعالیت‌های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و اقبال عمومی کارکنان و مدیران تلاشگر صنعت نفت، این وزارتخانه می‌تواند در خدمت به کشور پرتوان‌تر حرکت کند.

کد خبر 319926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =