نخستین نشست شورای معاونان وزارت نفت با حضور اوجی برگزار شد

وزیر نفت در نخستین روز کاری خود با اعضای شورای معاونان این وزارتخانه نشست برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، نخستین نشست شورای معاونان وزارت نفت بعدازظهر امروز (پنجشنبه، چهارم شهریورماه) با حضور جواد اوجی در محل ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد و طی این نشست مدیران و معاونان گزارشی از نحوه عملکرد خود طی سال‌های اخیر ارائه کردند.

وزیر نفت پیش از این نشست همزمان با آغاز نخستین روز کاری در دفترش، درباره آمادگی‌  خود برای پذیرش مسئولیت سنگین اداره صنعت نفت، گفت: بنده از خانواده صنعت نفت هستم، تحصیلاتم در این حوزه بوده است و ۳۵ سال در این مجموعه و در بخش بالادست و پایین‌دست صنعت نفت کار کردم، ان‌شاء‌الله از امروز با توکل به خدا و انگیزه مضاعف برای رفع چالش‌های صنعت نفت گام برخواهم داشت.

وزیر نفت پیش از این هم طی نشستی با مدیران ارشد و کارکنان صنعت نفت در سالن شهید بهشتی  ساختمان مرکزی وزارت نفت، ضمن قدردانی از حضور همه مدیران و دست‌اندرکاران مجموعه نفت، اظهار کرد: تأمین سوخت زمستانی و نیروگاه‌ها از جمله دغدغه‌های اصلی این وزارتخانه است که از روز شنبه (ششم شهریورماه) نشست‌هایی برای برون رفت از این مشکل برگزار می‌شود.

اوجی در نخستین روز کاری‌ خود و در بدو ورود به وزارتخانه با حضور در مقبرة الشهدای ساختمان مرکزی وزارت نفت پس از ادای احترام به سه شهید گمنام دفاع مقدس ضمن تشریح مهم‌ترین اولویت‌های کاری خود، در جمع خبرنگاران ابراز امیدواری کرد که با توکل به خدا و همت کارکنان و مدیران خدوم صنعت نفت بتواند چالش‌های پیش رو را برطرف کند و گام‌های مؤثری در مسیر اعتلای این صنعت بردارد.

وی رفع چالش ناترازی گاز و سوخت زمستانی، ساماندهی سرمایه انسانی و ارکان ثالث، حفظ و نگهداشت تولید، تعیین تکلیف میدان‌های مشترک نفت و گاز، حمایت از ساخت داخل، دیپلماسی قوی انرژی و همکاری همه‌جانبه با کشورهای همسایه در حوزه نفت و گاز را از اهم ضرورت‌های صنعت نفت برشمرد.

کد خبر 320184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =