انجام واکسیناسیون کارکنان پالایشگاه‌های گاز ایران

واکسیناسیون کارکنان شرکت‌های پالایش گاز کشور برای مقابله با ویروس کرونا در حال انجام است.

به گزارش شانا، علی‌محمد پوررضا، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند از واکسیناسیون کارکنان این مجموعه برای مقابله با ویروس  کرونا خبر داد و گفت: پس از هماهنگی‌ها و دریافت موافقت لازم دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، از نیمه دوم مردادماه امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی طرح تزریق واکسن در دو نوبت هم‌زمان با انجام تعمیرات اساسی آغاز شد.

وی افزود: براساس هماهنگی انجام‌شده، روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ دوز واکسن برای کارکنان شرکت در نظر گرفته شد که این کار با موفقیت کامل انجام شد.

علی سلیمانی، رئیس بهداشت، ایمنی، محیط زیست و مدیریت شرایط اضطراری و پدافند غیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام هم گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایلام و بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور، واکسیناسیون کارکنان شاغل در پالایشگاه گاز ایلام برای مقابله با بیماری کرونا آغاز شد.

وی با بیان اینکه پالایشگاه گاز ایلام تنها شرکت پالایشیحوزه گاز در غرب کشور است که نقش آن در فصل‌ سرد سال بیشتر نمایان می‌شود، تصریح کرد: انجام واکسیناسیون کارکنان به‌منظور پیشگیری از ابتلای کارکنان به ویروس کرونا برای پاییز و زمستان در کنار رعایت دستورعمل‌های بهداشتی اهمیت به‌سزایی دارد.

سیدمجید منبتی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد نیز در این‌ باره اظهار کرد: با هدف قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا، پیشگیری و حفظ هرچه بیشتر سلامتی کارکنان، مرحله نخست واکسیناسیون در این مجتمع گازی انجام شد.

به گفته وی، در مرحله نخست این طرح تاکنون یک هزار و ۶۰۰ نفر از کارکنان، دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند و پس از طی دوره زمانی مورد نیاز، طرح تزریق دوز دوم واکسن نیز انجام می‌شود.

علمدار بابایی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان هم تأکید کرد: با هدف قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا و صیانت از سلامت کارکنان به‌عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان و تداوم تولید پایدار گاز، با پیگیری‌های انجام‌شده از سوی نماینده ویژه مدیرعامل بهداشت و درمان صنعت نفت در امور مرتبط با کنترل همه‌گیری کرونا در مناطق عملیاتی و همکاری بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر، واکسیناسیون همه کارکنان شرکت پالایش گاز پارسیان آغاز شد.

محمدحسین نوروزی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم  هم اعلام کرد: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه و تسهیل واکسیناسیون گروهای هدف در شهرستان بندرعباس، سالن ورزشی شهید راهبر شهرک فجر در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شرکت پالایش گاز سرخون و قشم همواره برای خدمت‌رسانی در عرصه درمانی پیشرو است، اظهار کرد: با توجه به افزایش واکسیناسیون کرونا در شهر بندرعباس و به‌منظور تسهیل در پیشرفت روند واکسیناسیون هموطنان، سالن ورزشی مذکور به‌طور کامل تجهیز و با امکانات کامل برای دسترسی آسان‌تر به‌منظور واکسیناسیون در شهرک فجر راه‌اندازی شده است و روزانه حدود ۱۰۰۰ دوز واکسن در این محل تزریق می‌شود.

کد خبر 320690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =