کل کارکنان ۴ شرکت اصلی وزارت نفت دوز نخست واکسن را دریافت کردند

تاکنون همه کارکنان چهار شرکت اصلی وزارت نفت پیرو تأکید وزیر نفت بر تسریع واکسیناسیون کارکنان، دوز نخست واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش شانا، در همین زمینه از روز سه‌شنبه (۲۳ شهریورماه) تزریق دوز دوم واکسن کارکنان، همچنین تزریق واکسن به خانواده‌های کارکنان نیز آغاز شده است، در عین حال تزریق واکسن به همکاران شرکت‌های پیمانکاری چهار شرکت اصلی نیز در جریان است.

بر اساس این گزارش، روز سه‌شنبه با تزریق ۱۳۲۱ دوز واکسن در مرکز واکسیناسیون باشگاه نفت تهرانسر، رکورد تزریق روزانه در این مرکز ثبت شد و تاکنون در مجموع ۱۳ هزار و ۴۳ دوز واکسن در این محل تزریق شده است.

پیش از این ۲۰ شهریورماه امسال، جواد اوجی، وزیر نفت در ابلاغیه‌ای خطاب به سیدمهدی هاشمی، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بر لزوم تسریع در واکسیناسیون کارکنان صنعت نفت تأکید و اعلام کرده بود: «با عنایت به ضرورت حفظ سلامت کارکنان صنعت نفت به‌عنوان سرمایه اصلی کشور و نظر به اولویت و اهمیت پیشگیری از ابتلای این عزیزان به بیماری کرونا، مقتضی است حداکثر طی دو ماه آینده واکسیناسیون سراسری تمامی کارکنان عزیز این صنعت اعم از رسمی، پیمانی، قرارداد مدت معین و موقت و پیمانکاری (هر دو دُز واکسن) انجام شود. در پایان شایان ذکر است همه بخش‌ها و شرکت‌های تابع این وزارتخانه ملزم به همکاری در این زمینه هستند.»

کد خبر 321062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =