تأمین اعتبار ۱۷ میلیارد تومانی وزارت نفت برای جاده ریز به دژگاه

نماینده مردم دیر، جم، کنگان و عسلویه در مجلس ضمن اشاره به دستور وزیر نفت برای افزودن ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح احداث جاده ریز به دژگاه، گفت: با این حساب وزارت نفت تاکنون ۱۷ میلیارد تومان اعتبار به این جاده اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار شانا از استان بوشهر، موسی احمدی امروز (جمعه، ۱۶ مهرماه) در نشست مردمی وزیر نفت با مردم شهرستان جم از نگاه ویژه وزیر نفت به منطقه قدردانی کرد و گفت: یکی از حرکت‌های انقلابی همین مجلس و محفل است؛ هنگامی که دغدغه و مشکلات کارکنان را می‌شنوند و بدون فوت‌وقت دستور اقدام و اجرا می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه بابک دارابی، مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز همه پروژه‌های منطقه را که صورت وضعیت آنها آماده بود، بدون اینکه پاسخ منفی دهد یا تأخیری ایجاد کند، اجرا کرد، از وی به‌دلیل این همراهی تشکر کرد و خطاب به وزیر نفت گفت: درخواست می‌کنم بحث توسعه و بازسازی شبکه‌های آب، کمک به توسعه و بازسازی شبکه برق منطقه، حمایت از کشاورزان در مورد تخصیص اعتبارهای ویژه درباره آبخیزداری و آبخورداری، کمک به زیرساخت‌های ورزشی، کمک به زیرساخت‌های آموزش و پرورش، بهداشت و درمان به‌ویژه طرح‌های هادی روستا را در دولت مطرح کنید.

نماینده مردم دیر، جم، کنگان و عسلویه در مجلس به کمک‌های بسیار مطلوب پالایشگاه فجر جم در عمل به مسئولیت اجتماعی در منطقه اشاره کرد و گفت: نیاز است مدیران این پالایشگاه اختیارات بیشتری داشته باشند که در بحث مسئولیت اجتماعی کمک بیشتری کنند.

در این نشست، سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، موسی احمدی، نماینده مردم دیر، جم، کنگان و عسلویه در مجلس، سیدمحمد حسینی، فرماندار شهرستان جم و  حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی، امام جمعه شهرستان جم حضور داشتند.

کد خبر 322180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =