تعهد ۱۸۰۰ میلیارد ریالی نفت در اجرای طرح‌های عمرانی ۳ شهر خوزستان

شرکت ملی نفت ایران پرداخت حدود یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار را برای شهرهای اندیکا، لالی و مسجدسلیمان در زمینه‌ راه، مسکن، نوسازی و ترمیم مدارس با اولویت و بدون محدودیت متعهد شده است.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران شامگاه جمعه (۲۳ مهرماه) در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه ویژه مناطق زلزله‌زده اندیکا در استانداری خوزستان اعلام کرد: شرکت ملی نفت ایران حدود یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به اجرای طرح‌هایی در حوزه راه، مسکن، نوسازی و ترمیم مدارس در شهرهای اندیکا، لالی و مسجدسلیمان اختصاص می‌دهد.

وی افزود: شرکت ملی نفت ایران با اولویت و بدون محدودیت برای اجرای هرکدام از پروژه‌های مربوطه، اعتبار لازم را می‌پردازد.

معاون وزیر نفت افزود: تخصیص اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریالی برای ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در مسجدسلیمان نیز به‌عنوان دیگر تعهد شرکت ملی نفت ایران تا پایان امسال تأمین می‌شود و آمادگی داریم اعتبار لازم را با ارسال صورت وضعیت‌ها با قید اولویت پرداخت کنیم.

خجسته‌مهر ادامه داد: با مشارکت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، خدمات امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده انجام شد که توزیع بسته‌های موادغذایی، اعزام کامیون حمل سوخت، بیل مکانیکی، آب معدنی، موکت، پتو و بسته معیشتی از جمله این خدمات بود.

وی با اشاره به اینکه با وجود قانون متوازن می‌توانیم وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی را انجام دهیم، گفت: قانون باید به‌گونه‌ای اصلاح شود که در کل منطقه و خوزستان بر اساس پروژه‌های تعریف‌شده استفاده شود که در فرصت مناسب اصلاحیه قانون متوازن پیشنهاد و برای دولت ارسال می‌شود.

نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه ویژه مناطق زلزله‌زده اندیکا در محل استانداری خوزستان با حضور محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری برگزار شد.

کد خبر 322605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =