آمادگی کامل منطقه کهگیلویه و بویراحمد برای سوخت‌رسانی زمستانی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از مناطق سخت‌گذر، از آمادگی کامل برای تأمین سوخت زمستانی بخش‌های مختلف خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی با اشاره به عملکرد مطلوب این شرکت در تأمین و توزیع به‌موقع سوخت گفت: با برنامه‌ریزی و نیازسنجی دقیق، سوخت موردنیاز استان به‌ویژه مناطق سخت‌گذر به حد کافی ذخیره‌سازی شده است و این منطقه برای سوخت‌رسانی زمستانی تا دورافتاده‌ترین نقاط استان آمادگی کامل دارد و خوشبختانه هیچ‌گونه نگرانی و کمبود سوختی وجود ندارد.

وی تأکید کرد: تأمین سوخت موردنیاز استان تجلی همت و تلاش شبانه‌روزی مجموعه خدوم شرکت اعم از مسئولان و کارکنان منطقه و جایگاه‌های عرضه سوخت، همچنین شرکت‌ها و رانندگان حمل‌ونقل و عاملان فروش برای رضایت خداوند متعال و شهروندان شریف است.

مدیر شرکت پخش منطقه کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: باتوجه به شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی، تأمین و توزیع سوخت مناطق سخت‌گذر، مرزی و سردسیر استان از اولویت‌های اصلی فعالیت شرکت با شروع فصل سرما است و با تمهیدها و هماهنگی‌های انجام‌شده سوخت مورد نیاز پیش از آغاز فصل سرما و بارندگی آغاز شده و در حال ارسال است.

کد خبر 322983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =