توقف فعالیت بعضی از جایگاه‌های کشور موقتی است

در پی توقف فعالیت بعضی از جایگاه‌های عرضه سوخت کشور، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت موقتی است و فرآورده به میزان کافی در انبارهای نفت و جایگاه‌های عرضه سوخت وجود دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در پی توقف فعالیت بعضی از جایگاه‌های عرضه سوخت کشور در روز سه‌شنبه (چهارم آبان‌ماه)، اطلاعیه‌ای از سوی روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران صادر شد. متن اطلاعیه به این شرح است:

«به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند به‌دلیل بروز مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت به‌طور موقت سوخت‌گیری در بعضی از جایگاه‌های عرضه سوخت با اختلال روبه‌رو شده و عرضه سوخت خارج از سیستم سامانه سوخت با قیمت دوم در حال انجام است بنابراین تا رفع مشکل فنی از هموطنان عزیز تقاضا داریم صبوری کنند.

هیچ‌گونه مشکلی در تأمین بنزین و نفت‌گاز جایگاه‌های عرضه سوخت وجود ندارد و فرآورده به مقدار کافی در انبارهای نفت و جایگاه‌های عرضه سوخت وجود دارد و هیچ‌گونه نگرانی در این باره متصور نیست، در ضمن شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت نیز قویاً تکذیب می‌شود.»

کد خبر 323084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =