مشکل عرضه سوخت در جایگاه‌ها تا ساعات آینده برطرف می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: مشکل عرضه سوخت در همه جایگاه‌ها به‌صورت دستی در حال رفع شدن است و تا چند ساعت آینده این مشکل در سراسر جایگاه‌های عرضه سوخت کشور برطرف می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، جلیل سالاری گفت: مشکل در پی اختلال ارتباطی به وجود آمده میان سامانه‌های جایگاه‌های عرضه سوخت با سامانه مرکزی پدید آمده که این چالش در حال بررسی و رفع است.

وی تاکید کرد: برای رفع این مشکل به‌صورت دستی در حال اقدام هستیم و سیستم آفلاین داخل جایگاه‌ها عرضه سوخت را با نصب نرم‌افزار، فعال می‌کنیم و ارتباط بین ترمینال و مرکز در بعضی از جایگاه‌ها برقرار شد.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش گفت: هم‌اکنون امکان سوخت‌گیری در حدود ۱۵ جایگاه عرضه سوخت در شهر تهران فراهم شده است و در استان‌ها نیز به همین ترتیب عمل کرده‌ایم.

سالاری تأکید کرد: کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حال اعزام به جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور هستند و به‌تدریج، به تعداد جایگاه‌های عملیاتی افزوده می‌شود.

احتمال حمله سایبری در حال بررسی است

وی در واکنش به مطرح شدن گزینه حمله سایبری در بعضی از رسانه‌ها گفت: این مورد هم‌اکنون در حال بررسی است که ببینیم آیا مشکل نرم‌افزاری یا حمله سایبری بوده است.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با تأکید بر این که تا چند ساعت آینده سامانه فعال شده و مشکل عرضه سوخت در سراسر جایگاه‌های عرضه سوخت کشور رفع می‌شود، گفت: هم‌اکنون به لحاظ جابجایی و انتقال فرآورده در کشور مشکلی وجود ندارد و ذخیره‌سازی‌های فرآورده به مقدار کافی وجود دارد.

کد خبر 323098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =