۱۴۷ جایگاه در منطقه تهران و ۱۷۰۰ جایگاه در کل کشور فعال شد

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از فعال شدن تعداد ۱۴۷ جایگاه عرضه سوخت در سطح منطقه تهران و یک هزار و ۷۰۰ جایگاه در کل کشور خبر داد.

فاطمه کاهی در این باره به خبرنگار شانا گفت: تا این لحظه با تلاش و همت کارشناسان این شرکت و حضور فیزیکی در جایگاه‌ها، ۱۴۷ باب جایگاه عرضه سوخت در سطح منطقه تهران فعال شده و هم‌اکنون امکان سوخت‌گیری بنزین با قیمت آزاد در این جایگاه‌ها فراهم شده است.

وی افزود: حضور کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور ادامه دارد و تاکنون ۷۲ جایگاه در سطح شهر تهران و ۱۷۰۰ جایگاه در کل کشور فعال شده است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: خوشبختانه سرعت فعال‌سازی جایگاه‌ها از سوی همکاران ما بسیار مطلوب بوده است و امیدواریم به‌سرعت همه جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور فعال و امکان عرضه بنزین آزاد در این جایگاه‌ها فراهم شود.

به گزارش شانا، ظهر امروز، سه‌شنبه (چهارم آبان‌ماه) سامانه هوشمند سوخت کشور با اختلال روبه‌رو شده است و این سامانه از دسترس خارج شد؛ علت این حادثه همچنان در حال بررسی است و طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در سهمیه سوخت هموطنان هیچ تغییری لحاظ نشده است و این سهمیه محفوظ خواهد بود.

کد خبر 323122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =