استانداردسازی بیش از ۹۰ درصد جایگاه‌های سی‌ان‌جی منطقه ارومیه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به هدف پیشبرد تأمین ایمنی شهروندان از استانداردسازی بیش از ۹۰ درصد از جایگاه‌های عرضه سوخت پاک (سی‌ان‌جی) در این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد در این باره گفت: بر اساس مراجعات و اطلاعات بازرسی ادواری از جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی درباره همکاری همه‌جانبه با سازمان ملی استاندارد، منطقه ارومیه جزو مناطق پیشتاز در این موضوع مهم است.

وی افزود: بازرسی ادواری جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی بر اساس دستورعمل و روش‌های اجرایی، شامل بازرسی فنی تمامی تجهیزات جایگاه‌های سی‌ان‌جی از جمله بازرسی مجموعه میترینگ، کمپرسور (سامانه فشرده‌سازی)، دیسپنسر (سامانه توزیع‌کننده)، تابلوهای برق، حریم‌های ایمنی و مخازن ذخیره گاز طبیعی فشرده مطابق با استانداردهای موجود، با نظارت اداره استاندارد به‌صورت سالانه انجام می‌شود.

مدیر منطقه ارومیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه تأکید کرد: با توجه به افزایش خودروهای دوگانه‌سوز و نیاز به توسعه جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی، هم‌اکنون در مرکز شهر و شهرهای شمال این استان، تعداد ۷۶ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی مشغول ارائه خدمات به شهروندان است که از این تعداد، ۳۷ باب تک‌منظوره و ۳۹ باب دومنظوره هستند.

مجرد تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و بازگشایی مدارس، روزانه به‌طور میانگین ۹۴۴ هزار متر مکعب سی‌ان‌جی در ارومیه و شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی مصرف می‌شود.

کد خبر 449056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =