جزئیات مصاحبه با فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت اعلام شد

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت جزئیات مصاحبه با فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت را اعلام کرد.

به گزارش شانا، بر اساس این برنامه، مصاحبه فنی - تخصصی با فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت در رشته‌های مهندسی نفت - بهره‌برداری، مهندسی نفت - مخازن (کارشناسی)، مهندسی نفت - مخازن (کارشناسی ارشد و دکترا)، مهندسی نفت - حفاری و استخراج، مهندسی نفت - اکتشاف (کارشناسی)، مهندسی نفت - بهره‌برداری، مهندسی نفت - اکتشاف (کارشناسی ارشد) در فاصله ۱۳ آذرماه تا ۱۵ دی‌ماه برگزار می‌شود.

تعداد کل فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت تا پایان سال ۱۳۹۴ بالغ بر ۱۹۸۲ نفر بوده است که از این میان، ۴۸۸ نفر در آزمون‌های ارزیابی مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت پذیرفته و در شرکت‌های اصلی وزارت نفت جذب شده‌اند و ۱۴۹۴ نفر، حدنصاب لازم را در آن زمان کسب نکرده یا در مراحل ارزیابی غیبت داشته یا تاکنون فرصت ارزیابی نداشته‌اند.

پس از بررسی موضوع و نشست با نمایندگان این گروه از فارغ‌التحصیلان که تاکنون جذب نشده‌اند، جلساتی با شورای مدیران منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد. سرانجام با موافقت وزیر نفت مقرر شد به ۱۴۹۴ نفر فارغ‌التحصیل گروه الف دانشگاه صنعت نفت که پیش‌تر در آزمون‌های یادشده قبول نشده‌ بوده‌اند، فرصت مجددی برای انجام مصاحبه‌های فنی و تخصصی داده شود.

به این ترتیب، این دسته از فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت، پس از ۶ سال با درایت و پیگیری وزیر نفت، فرصت مجددی برای حضور در مصاحبه‌های فنی و تخصصی و ارزیابی روان‌شناختی پیدا کردند. افرادی که حدنصاب لازم را کسب کنند، می‌توانند جذب صنعت نفت شوند.

برنامه زمانبندی را در ادامه ببینید:

جزئیات مصاحبه با فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت اعلام شد

کد خبر 449501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =