۸ پروژه گازرسانی در کردستان به بهره‌برداری رسید

پروژه گازرسانی به سه روستا و پنج واحد صنعتی در شهرستان بیجار استان کردستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی شهرستان بیجار که با حضور فرماندار بیجار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، گفت: با افتتاح سه پروژه روستایی در شهرستان بیجار تعداد روستاهای گازرسانی شده به ۱۸۹ مورد رسید و ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی به ۹۴.۵ درصد ارتقاء یافت ضمن اینکه پنج واحد صنعتی نیز در این شهرستان از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

به گفته وی، برای گازرسانی به این پروژه‌ها ۲۱ هزار متر لوله‌گذاری اجرایی شده است.

علی‌اکبر ورمقانی، فرماندار بیجار نیز با اشاره به زمستان‌های سخت و دشوار در این شهرستان، اظهار کرد: گازرسانی به روستاها و شهرهای تابع این شهرستان، کاری دشوار و پرمشقت بوده است.

وی شرکت گاز استان کردستان را یکی از موفق‌ترین و پیشرو در ارائه خدمات ذکر کرد و گفت: گازرسانی به روستاهای این شهرستان و افزایش رفاه و تامین انرژی دائمی مشوق بسیار خوبی برای مهاجرت معکوس بوده و من به نوبه خود قدر این زحمات ارزشمند را می‌دانم و از مدیریت و کارکنان زحمتکش و عوامل اجرایی این شرکت قدردانی می‌کنم.

براساس این گزارش، تعداد کل مشترکان گاز طبیعی در شهرستان بیجار  ۳۳ هزار و ۵۰۵ مورد است که تعداد ۲۱ هزار و ۸۵۴  مورد آن در شهرها و ۱۱ هزار و  ۶۵۱ مورد در روستاها جذب شده است.

کد خبر 449583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =