صرفه‌جویی ۸۰ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه چالوس

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: در هشت ماه امسال، نزدیک به ۸۰ میلیون لیتر بنزین در سطح منطقه صرفه‌جویی شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، تورج امانی در این باره گفت: در بازه زمانی یادشده، با مصرف بیش از ۴۹ میلیون کیلوگرم سی‌ان‌جی در سطح منطقه، این مقدار در مصرف بنزین صرفه‌جویی شده است.

وی تأکید کرد: در آبان‌ماه امسال، با مصرف ۶ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۶۶۸ کیلوگرم سی‌ان‌جی نزدیک به ۱۰.۵ میلیون لیتر در مصرف بنزین در سطح منطقه صرفه‌جویی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروها نیز گفت: تاکنون ۱۰ هزار و ۳۲۰ دستگاه خودرو در سطح استان به‌صورت رایگان دوگانه‌سوز شده و ۱۸۸ دستگاه خودرو دیگر نیز در نوبت گازسوز شدن قرار دارند.

امانی افزود: در همه جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی منطقه حدود ۲۰۰ نازل فعال سی‌ان‌جی در شرایط ایمن و استاندارد آماده سوخت‌رسانی به خودروها هستند.

مدیر منطقه چالوس تأکید کرد: بر اساس تازه‌ترین آمار، ۱۰۰ درصد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی منطقه توانستند گواهینامه استاندارد را تا ابتدای سال ۹۸ دریافت کنند.

نخستین مرحله بازدید گروه معین منطقه از تأسیسات و نواحی پنجگانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس از انبار نفت‌ و نواحی تابع این منطقه انجام شد.

کد خبر 449875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =