رضایت کارکنان مناطق نفت‌خیز جنوب اولویت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت است

رضایت کارکنان مناطق نفت‌خیز جنوب در نشست با مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، سیدمهدی هاشمی، روز پنجشنبه (۱۸ آذرماه) با حضور در بیمارستان بزرگ نفت اهواز، رضایت کارکنان را اولویت این سازمان دانست و اظهار کرد: با موافقت وزیر نفت، کارگروهی به‌منظور تدوین و تنظیم یک نظام‌نامه دقیق مالی تشکیل شده و تلاش خواهیم کرد با اصلاح برخی از قوانین بهداشت و درمان، امکان استفاده بهینه‌تر از خدمات پزشکی را برای کارکنان فراهم کنیم.

وی ایجاد مرکز تخصصی سوانح و سوختگی برای صنعت نفت جنوب را یک ضرورت برشمرد و افزود: فعالیت در صنعت نفت ریسک بسیار بالایی به‌ویژه از نظر سوختگی دارد و در صورت بررسی دقیق و کارشناسی این نیاز اساسی، ایجاد چنین مرکزی باید مدنظر قرار گیرد.

دسترسی کارکنان به خدمات تخصصی دندانپزشکی تسهیل می‌شود

بهرام دهقان، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز نیز در این نشست تصریح کرد: اگرچه اپیدمی کرونا شرایط بسیار سختی را به‌وجود آورد و کادر درمان را با لحظات بسیار دردناکی روبه‌رو کرد، اما این بحران، اصلاح برخی فرآیندها، بهبود کیفیت کار و تقویت زیرساخت‌ها و تجهیزات پزشکی را به‌دنبال داشت و از این حیث، جهشی در به‌روز آوری امکانات بود.

وی با اشاره به راه‌اندازی پلی‌کلینیک‌های شهدا و کارون اهواز گفت: انتظار داریم روند ساخت پلی‌کلینیک کوی جواهری نیز که چندسالی است متوقف شده، سرعت بگیرد تا علاوه بر استفاده بخشی از کارکنان مناطق نفت‌خیز جنوب که در مناطق کوی ملت و زیتون مستقر هستند، شاهد کاهش بیشتر مراجعات به بیمارستان بزرگ نفت باشیم.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز بالا بودن هزینه خدمات رادیولوژی و دندان‌پزشکی در مراکز خارج از بیمارستان و تفاوت هزینه‌های پرداختی و دریافتی کارکنان در این نوع خدمات را یکی از عوامل نارضایتی کارکنان صنعت نفت عنوان کرد و افزود: در بخش دندان‌پزشکی با تقویت مراکز طرف قرارداد بیرون از طریق عقد قرارداد با آنها و جذب متخصص بیشتر سعی کردیم این نارضایتی را کاهش دهیم و در حوزه خدمات تشخیصی نیز جزو معدود بیمارستان‌های کشور هستیم که رادیولوژیست مقیم داریم و در ۲۴ ساعت به کارکنان خدمات‌رسانی می‌کنند.

تسریع در تکمیل بیمارستان تخصصی جدید نفت

علیرضا هیهاوند، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان نیز در این نشست با اشاره به برخی ویژگی‌های این شرکت، گفت: پراکندگی تأسیسات و قدمت و فرسودگی بالای آنها، جاده‌های ارتباطی نامناسب، سختی کار، فعالیت بر روی چاه‌های گازی با درصد بالای هیدروژن سولفوره و دوری از مراکز تخصصی و فوق تخصصی، سبب می‌شود حوادث مختلفی برای کارکنان این شرکت شکل بگیرد.

وی تسریع در تکمیل بیمارستان تخصصی جدید نفت مسجدسلیمان را یکی از ضرورت‌های مهم در حوزه عملیاتی این شرکت دانست و افزود: با وجود اینکه نخستین بیمارستان مجهز صنعت نفت در سال ۱۳۰۳ در این شهر تأسیس شد، اما جای تأسف دارد که هم‌اکنون این بیمارستان حتی از حداقل‌های تجهیزات و امکانات پزشکی نیز محروم است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان تصریح کرد: ارائه خدمات درمانی تخصصی مناسب، ابتدایی‌ترین نیاز و وظیفه و مسئولیتی است که در قبال کارکنان نفت مسجدسلیمان داریم و انتظار داریم در گام نخست، ساختمان نیمه‌تمام بهداشت و درمان نفت و گاز مسجد سلیمان تجهیز شود و در مرحله بعد تکمیل بیمارستان ۳۲ تخته این شرکت در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 450095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =