نگاه مثبت وزارت نفت به جذب نخبگان دانشگاه صنعت نفت دلگرم‌کننده است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی دستور وزیر نفت برای آغاز فرآیند جذب دانش‌آموختگان گروه الف دانشگاه صنعت نفت را دلگرم کننده دانست و گفت: مجلس به‌ویژه کمیسیون انرژی همکاری‌های لازم را برای تسریع در روند این مهم انجام خواهد داد.

حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، به موضوع آغاز فرآیند مصاحبه و جذب دانش‌آموختگان گروه الف دانشگاه صنعت نفت اشاره کرد و گفت: در دو هفته گذشته، اعضای کمیسیون انرژی مجلس نشستی با معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت داشتند و این موضوع بررسی شد، البته کمیته‌ای نیز برای این فرآیند ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه آغاز فرآیند جذب دانش‌آموختگان گروه الف دانشگاه صنعت نفت را به فال نیک می‌گیریم، افزود: فرآیند مصاحبه و جذب دانش‌آموختگان گروه الف دانشگاه صنعت نفت باید به‌سرعت انجام شود، زیرا معتقدم حق دانش‌آموخته‌های دانشگاه‌ صنعت نفت که دانش‌آموخته این صنعت هستند و از تخصص و حرفه لازم نیز برخوردارند بیش از اینهاست.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس، دستور وزیر نفت برای آغاز فرآیند جذب دانش‌آموختگان گروه الف دانشگاه صنعت نفت را دلگرم‌کننده دانست و تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی به‌ویژه کمیسیون انرژی همکاری‌های لازم را برای تسریع در روند جذب دانش‌آموختگان گروه الف دانشگاه صنعت نفت انجام خواهد داد، باید از ظرفیت‌های جوانان نخبه به‌ویژه در صنعت نفت به نحو احسن استفاده کنیم.

جواد اوجی، وزیر نفت، پنجشنبه هفته گذشته (۱۸ آذرماه) در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «فرآیند مصاحبه و جذب دانش‌آموختگان گروه الف دانشگاه صنعت نفت در این هفته پس از پنج‌ سال وقفه آغاز شد. دانشگاه صنعت نفت یکی از داشته‌های مهم کشور محسوب می‌شود و فارغ‌التحصیلان آن نیز سرمایه‌های ارزشمندی هستند که بدنه کارشناسی و تخصصی صنعت نفت را تشکیل داده‌اند.

در همین حال، مهدی علی‌مددی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت نفت با بیان اینکه با توجه به نیازی که به نیروهای متخصص در برخی رشته‌ها داریم، انتظار می‌رود حداقل بیش از ۶۰ درصد از این افراد در بدنه صنعت نفت جذب شوند، گفته بود: توافق‌ها برای صدور مجوز اداری و استخدامی به‌منظور استخدام این افراد انجام شده است و انتظار داریم در نهایت تا یکی یا دو ماه دیگر مراحل مصاحبه و بررسی صلاحیت افراد انجام شود و پس از آن تشریفات استخدام افراد از جمله طب صنعتی، بررسی عدم سوءپیشینه، گزینش و سایر مراحل آغاز شود و انتظار می‌رود تا پایان سال استخدام افراد به مرور انجام شود.

کد خبر 450395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =