معابر ۱۵ روستای خوزستان با اعتبار ۹۰ میلیارد ریالی بازسازی شد

معابر ۱۵ روستا در خوزستان به همت مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران بهسازی و بازسازی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز همسو با انجام تکالیف مسئولیت اجتماعی در آذرماه ۱۴۰۰، با اختصاص ۹۰ میلیارد ریال اعتبار با هدف خدمت به جامعه روستایی برای توسعه و محرومیت‌زدایی در مناطق نفت‌خیز، معابر ۱۵ روستای استان خوزستان را بهسازی و بازسازی کرد.

این معابر در روستاهای تل بردی، جولکی، بیدبلند، شهرک وحدت، کوتک محمد کریم، امیر چراغعلی، امیرعسکر، بنه قیطاس، بنه کریم، تغلی ال عباد، زیر زرد، سرچشمه سفلی، صباحی، عین حماد، قلعه شیخ شامل زیرسازی و آسفالت به طول ۷۵۳۰ و به سطح ۵۲۷۱۶ مترمربع با همکاری بنیاد مسکن استان خوزستان تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

بر اساس این گزارش، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران، اجرای پروژه‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه، آب‌رسانی، برق‌رسانی، خدماتی و... را در مناطق نفت‌خیز و محروم کشور در دستور کار دارد.

این مدیریت در حدود ۱۰۰ روز آغازین فعالیت دولت سیزدهم، ۱۵۵ پروژه مسئولیت اجتماعی را با تخصیص بیش از ۱۲۸ میلیارد تومان اعتبار در سطح ۱۳ استان اجرا و تکمیل کرده است.

کد خبر 450795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =