۳ هزار و ۶۰۰ خودرو عمومی در کردستان دوگانه‌سوز شد

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از مرداد پارسال تاکنون ۳ هزار و ۶۰۰ خودرو عمومی در این استان به‌صورت رایگان دوگانه‌سوز شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، یدالله زندی در این باره افزود: ثبت‌نام ۱۷۰ دستگاه خودرو عمومی دیگر و فرآیند نوبت‌دهی این خودروها انجام شده است که به نوبت دوگانه‌سوز خواهند شد.

وی تأکید کرد: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی (تاکسی و وانت‌بار) از مردادماه سال گذشته در استان کردستان آغاز شده و با توجه به تداوم اجرای طرح، شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه GCR.NIOPDC.IR ثبت‌نام و نوبت تبدیل دریافت کنند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش منطقه کردستان با اشاره به استقبال خوب شهروندان از اجرای این طرح، اضافه کرد: اکنون هفت مرکز در استان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی را انجام می‌دهند.

زندی افزود: هم‌اکنون سه مرکز در سنندج، دو مرکز در بیجار و در شهرهای سقز و قروه، نسبت به تبدیل رایگان خودروهای عمومی اقدام می‌کنند.

وی به مصرف روزانه ۵۴۰ هزار مترمکعب گاز سی‌ان‌جی در استان اشاره کرد و افزود: ظرفیت مصرف یک میلیون و ۲۰۰ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی در روز وجود دارد.

هم‌اکنون ۸۴ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در کردستان به مردم خدمات می‌دهند که به‌زودی یک جایگاه عرضه سی‌ان‌جی جدید در سقز و یک باب هم در دیواندره به آنها افزوده خواهد شد.

کد خبر 451402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =