گام‌های جدی پتروشیمی شهید تندگویان به سمت صنعت سبز

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به اقدام‌های مطلوب این شرکت برای کاهش آلاینده‌ها اشاره کرد و گفت: این شرکت به‌طور جدی در مسیر حرکت به سمت صنعت سبز گام برمی‌دارد.

به گزارش شانا به نقل از پتروشیمی شهید تندگویان، مظاهر انصاری، مدیرکل اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل وزارت نفت روزگذشته (سه‌شنبه، پنجم بهمن‌ماه) به همراه داوود عمادی، مدیر اچ‌اس‌ئی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سیدامید شهیدی‌نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر از پتروشیمی شهیدتندگویان بازدید و با مدیرعامل و مسئولان این شرکت دیدار و گفت‌وگو کردند.

سیدرضا قاسمی شهری، مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان توضیحاتی را درباره روند اجرایی و پیشرفت پروژه‌های محیط زیستی، همچنین برنامه‌ها و اقدام‌های شرکت همسو با تداوم تولید و کاهش میزان ریسک و خطر در واحدهای عملیاتی مجتمع ارائه کرد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط پساب خروجی از شرکت و اقدام‌های خوب برای کاهش آلاینده‌ها گفت: این شرکت به‌طور جدی در مسیر حرکت به سمت صنعت سبز گام بر می‌دارد.

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان همچنین با تأکید بر اهمیت اچ‌اس‌ئی و مدیریت ایمنی فرآیندها نقش آنها را در راستای تداوم تولید، حفظ ایمنی و سلامت کارکنان و تجهیزات و صیانت از محیط زیست بسیار ضروری ارزیابی کرد و توانمندسازی و آموزش همگانی در زمینه‌های مختلف را از برنامه‌های مهم این شرکت عنوان کرد.

مظاهر انصاری، مدیرکل اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل وزارت نفت نیز ضمن اظهار رضایت از اقدام‌های مطلوب در این شرکت از تلاش و زحمات همه کارکنان قدردانی کرد.

سید امید شهیدی‌نیا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه هم طی سخنانی با اشاره به همکاری‌ها و تعاملات میان سازمان و پتروشیمی شهید تندگویان، این شرکت را از شرکت‌های همراه و همگام در زمینه اجرای برنامه‌های محیط زیستی و مسئولیت‌های اجتماعی معرفی و بر همکاری گسترده‌تر در این زمینه‌ها تأکید کرد.

کد خبر 452482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =