پیشرفت‌های قابل‌توجهی در بخش فروش نفت داشته‌ایم

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به همت وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در مدت اخیر پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای در بخش فروش نفت داشته‌ایم.

به گزارش شانا به نقل از میزان، مجتبی یوسفی با بیان اینکه به همت وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در مسئله فروش نفت در مدت اخیر پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای داشته‌ایم، گفت: در دورافتاده‌ترین مناطق ایران دستگاه‌های حفاری مشغول کار هستند و کارگران و کارکنان نفت از مناطق دورافتاده تا ستاد همگی مشغول خدمت هستند تا اهداف تعیین‌شده محقق شود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقدام‌های وزارت نفت بحث استمرار تولید و تأمین گاز است که سبب شده با قطع گاز روبه‌رو نشویم و به امید خدا در حال عبور از روزهای سرد سال هستیم، همچنین لازم است از مردم نیز خواهش کنیم با رعایت الگوی مصرف، همکاران صنعت نفت را در تحقق برنامه‌ها و اهداف همراهی کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه استفاده از دیپلماسی انرژی به پیشبرد اهداف صنعت نفت کمک می‌کند، تصریح کرد: خوشبختانه در بخش توسعه میدان‌های نفتی، ساخت داخل، تعمیرات اساسی و... کارهای خوبی در حال انجام است.

یوسفی اظهار کرد: در کنار دیپلماسی بین‌المللی و مباحثی مانند بازگشت به برجام در عین حفظ کرامت ملی، دیپلماسی منطقه‌ای نیز فعال شده است و این مسئله از مزیت‌های این دولت و وزارت امور خارجه و وزارت نفت است، در این حال مشاهده می‌شود بعضی از رسانه‌های معاند خارجی، برخی کشورها و برخی افراد دست به تخریب می‌زنند که دیپلماسی فعال ما نشان می‌دهد راه صحیح طی شده است.

کد خبر 452520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =