برگزاری نمایشگاه ایران‌پلاست با حضور کشورهایی از ۵ قاره جهان در شرایط تحریم

مدیر نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست گفت: پانزدهمین دوره این نمایشگاه باوجود تحریم‌های ظالمانه علیه صنعت نفت ایران، با حضور گسترده شرکت‌ها، تجار و نمایندگان کشورهای خارجی از پنج قاره جهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، ایوب بنوی امروز (دوشنبه، ۱۸ بهمن‌ماه) در آیین گشایش پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با تبریک ایام پر افتخار چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و خیرمقدم به وزیر نفت و دیگر حاضران در مراسم، اظهار کرد: پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست که بزرگترین نمایشگاه پلیمری منطقه خاورمیانه است، باوجود تحریم‌های ظالمانه و همه‌گیری ویروس کرونا با حضور ۴۳۰ شرکت داخلی و خارجی از ۱۵ کشور جهان برگزار می‌شود.

وی افزود: ایران‌پلاست امسال میزبان شرکت‌ها و هیئت‌های سیاسی و تجاری کشورهای ایتالیا، چین، برزیل، مجارستان، پرتغال، قزاقستان، آذربایجان، پاکستان، افغانستان، ترکیه، سوریه، تایوان، تاجیکستان و عراق است که با همکاری و مدیریت اموربین‌الملل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

مدیر پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست، ظرفیت تولید انواع محصول پلیمری در صنعت پتروشیمی کشور را ۱۰ میلیون تن اعلام کرد و گفت: نگاه بسیاری از کشورهای صاحب این صنعت به صنعت پتروشیمی ایران و به‌ویژه نمایشگاه ایران‌پلاست است زیرا این نمایشگاه محلی برای تبادل تازه‌ترین و روزآمدترین دستاوردهای فنی، تعاملات تجاری و نیز توسعه صنعت پایین‌دستی پتروشیمی است؛ صنعتی که به جد می‌توان از آن به‌عنوان مهمترین ابزار برای ایجاد اشتغال در سراسر کشور یاد کرد.

بنوی ادامه داد: از رهاورد چنین اهمیتی است که باوجود تحریم‌های ظالمانه علیه صنعت نفت کشور، امروز باز هم شاهد حضور گسترده شرکت‌ها، بازرگانان و نمایندگان کشورهای خارجی از پنج قاره جهان هستیم.

کد خبر 453008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =