طبقه‌بندی مشاغل کارکنان پیمانکاری شرکت ملی حفاری در ایستگاه پایانی

مدیر امور مالی شرکت ملی حفاری گفت: در نتیجه پیگیری‌های مستمر و هم‌افزایی میان مدیریت‌های منابع انسانی، فناوری اطلاعات، امور مالی و ساختار و بهره‌وری شرکت ملی حفاری و شرکت ملی نفت اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل آخرین گروه از کارکنان پیمانکاری شرکت به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سعید سلطانی نوروزی اظهار کرد: آخرین گروه کارکنان مشمول این طرح دو هزار و ۳۱۴ نفر از همکاران تلاش‌گر خدمات غذایی و اردوگاه‌های حفاری را شامل می‌شود که با توجه به تلاش‌های به‌عمل آمده پس از دریافت مجوزهای لازم، محاسبات مزایای آنان انجام شد و حقوق بهمن ماه آنان بر مبنای این طرح پرداخت می‌شود.

وی افزود: عیدی و پاداش پایان سال و مطالبات معوقه سال ۱۳۹۹ اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل نیروهای خدمات غذایی به فاصله چند روز پس از واریز حقوق بهمن‌ماه امسال به حساب ذینفعان واریز می‌شود.

مدیر امور مالی شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: با پیگیری لازم برای تأمین منابع مورد نیاز، تسویه باقیمانده مطالبات معوق سال ۱۴۰۰ همه نیروهای پیمانکاری مشمول طرح یادشده در حال انجام است که در آینده نزدیک پرداخت می‌شود.

سلطانی نوروزی از همکاری و صبوری همکاران مشمول طرح قدردانی کرد و افزود: علت تأخیر در محاسبات مالی این همکاران به لحاظ عدم ثبت اطلاعات مورد نیاز سال ۱۳۹۹ در سامانه HRM بود که با تلاشی شبانه‌روزی، اطلاعات مورد نیاز تکمیل و آماده پرداخت شد.

در شهریورماه ۱۴۰۰ و در مرحله نخست بیش از ۶ هزار نفر از کارکنان شرکت ملی حفاری در بخش‌های عملیاتی، فنی، تخصصی، ستادی، پشتیبانی و خدماتی مشمول طرح طبقه‌بندی مشاغل شدند.

کد خبر 453731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =