استقبال شرکت‌های دانش‌بنیان‌ و فناور از فراخوان طرح احیای چاه‌های غیرفعال و کم‌بازده

پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز از استقبال شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور از فراخوان طرح احیای چاه‌های غیرفعال و کم‌بازده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران، ثبت‌نام فراخوان طرح احیای چاه‌های غیرفعال و کم‌بازده از ۱۲ بهمن‌ماه در وب‌سایت پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز به آدرس petropark.ir آغاز شد و با یک دوره تمدید تا ۳۰ بهمن ادامه یافت که در این مدت بیش از ۱۵۰ حساب کاربری فعال در این وب‌سایت ایجاد شده است.

در مهلت ثبت‌نام فراخوان، تعداد ۷۲ پیشنهاد فناورانه از سوی ۵۳ شرکت دانش‌بنیان و فناور ارسال شده است که از لحاظ توزیع، در این فراخوان ۲۸ شرکت دانش‌بنیان و ۲۵ شرکت فناور غیردانش‌بنیان حضور یافتند.

برخی شرکت‌ها بیش از یک طرح ارسال کردند که در نوع خود قابل‌توجه است، از لحاظ سطح بلوغ فناوری نیز باید اشاره کرد بیشتر فناوری‌های اعلام‌شده در طرح‌های ارسالی در سطح نیمه‌صنعتی تا تجاری‌شده قرار دارند که این مسئله نیز قابل‌ملاحظه است.

هم‌اکنون پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز به بررسی مستندات ارسالی از شرکت‌ها می‌پردازد و با توجه به رویکرد حمایتی شرکت ملی نفت ایران،  چنانچه برخی مستندات ارسالی ناقص باشند در روزهای آینده امکان تکمیل آنها فراهم است، همچنین مرحله ارزیابی اولیه طرح‌ها با تشکیل کارگروه ارزیابی از سوی پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز انجام می‌شود و طرح‌هایی که واجد شرایط اولیه باشند وارد مراحل بعدی می‌شوند.

کد خبر 453816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =