۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
  • کد خبر: 454849
شمار دکل‌های نفتی آمریکا کاهش یافت

شرکت خدمات حفاری بیکرهیوز اعلام کرد که تعداد دکل‌های نفتی آمریکا با وجود افزایش قیمت نفت در حالی کاهش یافت که شمار دکل‌های گازی این کشور افزایشی بود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت خدمات حفاری بیکرهیوز اعلام کرد که شرکت‌های انرژی ایالات متحده - با وجود اینکه نفت خام پس از حمله روسیه به اوکراین و افزایش نگرانی‌ها درباره عرضه انرژی جهانی همچنان بالای ۱۰۰ دلار برای هر بشکه معامله ‌می‌شود - تعداد دکل‌های نفتی را کاهش دادند.

بیکرهیوز در گزارش روز جمعه (۲۷ اسفندماه) خود آورده است که مجموع دکل‌های حفاری نفت و گاز آمریکا در هفته منتهی به ۱۸ مارس (۲۷ اسفندماه) نسبت به هفته پیش از آن تغییری نکرد و با ۶۶۳ دستگاه ثابت ماند.

بر اساس این گزارش، مجموع دکل‌های آمریکا تا این تاریخ در سال جاری میلادی نسبت به‌ مدت مشابه پارسال، ۲۵۲ دستگاه یا ۶۱ درصد افزایش یافته است.

مجموع دکل‌های نفتی آمریکا در هفته منتهی به ۱۸ مارس (جمعه، ۲۸ اسفندماه) نسبت به هفته پیش از آن ۳ دستگاه کاهش یافت و به ۵۲۴ دستگاه رسید، در حالی که شمار دکل‌های گازی با دو دستگاه افزایش به ۱۳۷ دستگاه (بالاترین تعداد از ماه اکتبر ۲۰۱۹) رسید و یک دکل حفاری متفرقه هم به شمار دکل‌ها افزوده شد.

شمار دکل‌های حفاری نفت در آمریکا شاخصی برای پیش‌بینی تولید نفت این کشور در آینده مورد توجه فعالان بازار نفت است.

کد خبر 454849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =