افزایش شمار دکل‌های نفت و گاز آمریکا برای سومین هفته پیاپی

شرکت خدمات حفاری بیکرهیوز اعلام کرد که شرکت‌های حفاری آمریکا تعداد دکل‌های نفت و گاز این کشور را برای سومین هفته پیاپی افزایش دادند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت خدمات حفاری بیکرهیوز اعلام کرد که شرکت‌های انرژی ایالات متحده تعداد دکل‌های نفت و گاز را برای سومین هفته پیاپی افزایش دادند، زیرا دولت آمریکا قصد دارد تولید خود را افزایش دهد تا به متحدانش کمک کند در پی حمله روسیه به اوکراین، واردات نفت و گاز از مسکو را متوقف کنند.

بیکرهیوز در گزارش روز جمعه (۱۹ فروردین‌ماه) خود آورده است که مجموع دکل‌های حفاری نفت و گاز آمریکا در هفته منتهی به هشتم آوریل (۱۹ فروردین‌ماه) نسبت به هفته پیش از آن ۱۶ دستگاه افزایش یافت و به ۶۸۹ دستگاه رسید.

بر اساس این گزارش، مجموع دکل‌های آمریکا تا این تاریخ در سال جاری میلادی نسبت به‌ مدت مشابه پارسال، ۲۵۷ دستگاه یا ۵۹ درصد افزایش یافته است.

مجموع دکل‌های نفتی آمریکا در هفته منتهی به هشتم آوریل (جمعه، ۱۹ فروردین‌ماه) نسبت به هفته پیش از آن ۱۳ دستگاه افزایش یافت و به ۵۴۶ دستگاه رسید، در حالی که شمار دکل‌های گازی با سه دستگاه افزایش به ۱۴۱ دستگاه (بالاترین تعداد از ماه اکتبر ۲۰۱۹) رسید.

شمار دکل‌های حفاری نفت در آمریکا شاخصی برای پیش‌بینی تولید نفت این کشور در آینده مورد توجه فعالان بازار نفت است.

کد خبر 455329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =