سد تحریم را شکستیم

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: صنعت پتروشیمی ایران با تکیه بر توان داخلی توانست، سد تحریم را در بخش‌های مختلف این صنعت ارزش‌آفرین بشکند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی صبح امروز (شنبه، ۶ فروردین‌ماه) در ویژه برنامه «روشنا» که از شبکه یک سیما پخش شد، اظهار کرد: صنعت پتروشیمی ایران صنعتی نامتناهی است و امروز با تلاش دانشمندان، مهندسان، فناوران، سازندگان و دیگر فعالان پتروشیمی به‌عنوان صنعتی پویا در مسیر توسعه قرار گرفته است.

وی افزود: با اراده و راهبردی که مقام معظم رهبری برای ما ترسیم کردند، تلاش شد با همکاری مراکز دانشگاهی، شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در تأمین دانش فنی و کاتالیست‌های مورد نیاز پتروشیمی‌ها دستاوردهای بزرگی را رقم بزنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه مسیر توسعه زنجیره ارزش و صنایع پایین‌دستی با همکاری و همراهی بخش خصوصی ادامه می‌یابد، گفت: هرچند به‌دلیل تحریم انتقال دانش و فناوری را برایمان محدود کردند، اما دانشمندان و مهندسان ایرانی موفقیت‌های ارزشمند بسیاری را به‌دست آورده‌اند.

شاهمیرزایی تصریح کرد: صنعت پتروشیمی ایران افزون بر ایجاد اشتغال و فعال‌سازی کارگاه‌های مختلف در کشور در زمینه تأمین ارز کشور گام‌های بزرگی را برای انقلاب و کشور برداشته و فتوحات بزرگی را به ثبت رسانده است.

کد خبر 454909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =