نیروهای متعهد و کارآمد سبب تعالی مجتمع گاز پارس جنوبی هستند

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان مجتمع گاز پارس‌جنوبی گفت: ارتقا و عظمت مجتمع عظیم گازی کشور در گرو خدمت‌رسانی کارکنان این مجموعه است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مهدی علی‌مددی در جریان سفر به پارس جنوبی، در نشست شورای مدیران توسعه منابع انسانی وزارت نفت در مجتمع گاز پارس جنوبی که با حضور جمعی از مدیران ارشد نفت و گاز برگزار شد، با بررسی مشکلات حوزه سرمایه انسانی کارکنان در این مجتمع، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی متخصصان و کارکنان این مجتمع اظهار کرد: کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی نماد عزت و افتخار صنعت در کشور هستند و با تلاش‌های مجدانه این کارکنان با وجود مشکلات فراوان، زمستان پارسال را بدون دغدغه پشت سر گذاشتیم و آسودگی هموطنان عزیز فراهم آمد.

وی  افزود: سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری شده، پیام‌های زیادی  دارد که اگر بخواهیم در شرکت ملی گاز ایران به آن توجه ویژه داشته باشیم، باید نگاه خود را تغییر دهیم.

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی به نیازهای کارکنان رسمی و پیمانکاری در این مجتمع بزرگ گازی کشور اشاره کرد و افزود: موارد متعددی از وضعیت نیروهای رسمی و پیمانکاری در مجتمع گاز پارس جنوبی را در دستور کار قرار داده‌ایم که با همفکری، همدلی و کار کارشناسی، تلاش داریم مشکلات را به‌ نحو مطلوب برطرف کنیم.

علی‌مددی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم در این مدیریت، نیروها و سرمایه‌های انسانی وزارت نفت هستند، تصریح کرد: از این رو، اگر می‌گوییم تولید پایدار باید حفظ شود، منظور آن است که باید نظام منابع انسانی پایدار نیز داشته باشیم و این نوع نگرش را نهادینه کنیم.

کد خبر 455631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =