طرح‌ها و پروژه‌های عمده نفت و گاز نفت مناطق مرکزی ایران بررسی شد

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در نشستی با مجموعه مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، طرح‌ها و پروژه‌های زیر نظر این مدیریت را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران‌، در این نشست گزارش مبسوطی از وضع پیشرفت پروژه‌های احداث ایستگاه‌های تقویت فشار گاز میدان‌های هما، وراوی و دهلران، پروژه‌های استمرار تولید نفت و گاز، طرح توسعه ۱۰ میدان گازی و مطالعات مهندسی پایه این میدان‌ها که از سوی امور مهندسی طرح‌های عمده مدیریت مهندسی و ساختمان راهبری و انجام می‌شوند، ارائه شد.

براساس این گزارش، همچنین از مراحل انجام و تکمیل مهندسی و طراحی پایه پالایشگاه فراشبند و اجرای طرح توسعه این پالایشگاه برای افزایش ظرفیت ۲۵ میلیون مترمکعب در روز گاز میدان‌های آغار و دی و برنامه زمان‌بندی برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار EPC  آن توضیحاتی ارائه شد.

مهدی حیدری، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ضمن استقبال از انجام مطالعات تکمیلی مهندسی و طراحی پایه پالایشگاه فراشبند از سوی امور مهندسی طرح‌ها با همکاری کارشناسان مدیریت امور فنی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، سرعت بخشیدن به فعالیت‌های مهندسی و اجرایی طرح توسعه این پالایشگاه، همچنین سایر طرح‌های در دست اجرا را مورد تأکید قرار داد و خواستار اجرای دقیق آن مطابق برنامه زمان‌بندی شد.

بر اساس این گزارش، در نشست مدیریت مهندسی و ساختمان گزارش مشروحی از آخرین وضع طرح توسعه میدان نفتی خشت و به تولید رسیدن آن  با ظرفیت اولیه ۹ هزار بشکه در روز و برنامه‌های آتی برای تولید حداکثری از این میدان تا سقف ۲۰ هزار بشکه در روز ارائه شد.

کد خبر 455634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =