حمایت از رفع موانع عملیاتی شدن طرح پتروشیمی گلستان

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن تأکید و حمایت از رفع موانع موجود طرح‌های پتروشیمی، خواستار عملیاتی شدن طرح پتروشیمی گلستان شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در دیداری مشترک با حضور مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علی محمد زنگانه، استاندار و محمود اسپانلو، دادستان مرکزی استان گلستان، وضع طرح این استان بررسی شد.

در این نشست، مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به مصوبه وزارت نفت و  تأکید رؤسای قوای مجریه و قضائیه بر لزوم اجرایی شدن طرح پتروشیمی گلستان، گفت: برای عملیاتی شدن این طرح مقرر شده است با ایجاد کارگروه مشترکی با حضور نمایندگان این شرکت و مقام‌های استان گلستان ابعاد فنی و مهندسی، اقتصادی و حقوقی طرح یادشده بررسی شود.

در این دیدار استاندار گلستان نیز با اشاره به تأکید رئیس‌جمهوری و رئیس قوه قضاییه بر شتاب‌بخشی در تعیین تکلیف این طرح اظهار کرد: برگزاری نشست با مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نقطه عطفی در روند اجرایی شدن طرح پتروشیمی گلستان است و در این مسیر تمامی مقام‌های اجرایی و قضایی استان و نیز وزارتخانه‌های نفت و اقتصاد از اجرایی شدن این طرح حمایت می‌کنند. 

بررسی و شفاف‌سازی بخش‌های حقوقی، حسابرسی و تعیین تکلیف برخی موارد با سازمان بورس و اوراق بهادار از دیگر مسائل این نشست بود.

کد خبر 456656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =