وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت‌های ارمنستان از نمایشگاه نفت بازدید کرد

وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت‌های ارمنستان با همراهی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، گنل سانوسیان امروز (یکشنبه، ۲۵ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه سومین روز بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گار، پالایش و پتروشیمی ضمن ابراز شگفتی از برگزاری این رویداد بزرگ گفت: از حضور در نمایشگاه بین‌اللملی نفت ایران بسیار خرسندم و از آنچه در این نمایشگاه دیدم بسیار شگفت‌زده شدم.

وی تصریح کرد: تجهیزات و توانمندی دوستان ما در حوزه نفت و گاز چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی بسیار خیره‌کننده بود و دیدن این دوستان ایرانی که در حوزه پیچیده و دشوار در زمینه پالایش، استخراج و تولید تجهیزات فعالیت می‌کنند، بسیار مایه شگفتی بود.

وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت‌های ارمنستان گفت: برای من جالب بود که دوستان ایرانی نه‌تنها در داخل کشور، بلکه در خارج از مرزهای ایران توانستند دستاوردها و پیشرفت‌هایی را کسب کنند و امیدواریم در آینده روابط ما با شرکت‌های ایرانی تعمیق شود.

محسن‌ خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز در جریان این بازدید ضمن خوشامد به وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت‌های ارمنستان گفت: همکاری‌های اقتصادی گسترده‌ای با کشور دوست و برادر ارمنستان به‌ویژه در زمینه گاز، برق و دیگر انرژی‌ها داریم.

وی افزود: اراده جمهوری اسلامی ایران بر همکاری‌های اقتصادی به‌ویژه در بخش انرژی با کشور ارمنستان است و تصمیم داریم سوخت، خدمات فنی، گاز، پالایش و پتروشیمی به این کشور صادر کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به برگزاری نمایشگاه نفت گفت: هدف از برگزاری بیست‌وششمین نمایشگاه نفت این است که بتوانیم تعاملاتی سازنده به‌ویژه در بخش انرژی از جمله تجهیزات نفت و گاز با شرکت‌های بین‌المللی منطقه داشته باشیم.

خجسته‌مهر در پایان اظهار کرد: امیدواریم با سفر وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت‌های ارمنستان به ایران و بازدید از این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای گسترش همکاری‌های دوجانبه به‌وجود آید.

کد خبر 456963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =