معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت و «اپنا» تفاهم‌نامه امضا کردند

معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت و انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و مؤسسه‌های پژوهشی و دانش‌بنیان صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی (اپنا)  تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، تفاهم‌نامه معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت و انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و مؤسسه‌های پژوهشی و دانش‌بنیان صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی (اپنا) امروز (دوشنبه، ۲۳ اردیبهشت‌ماه) در روز پایانی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به امضای وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت و فرزان نیک‌پور، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و مؤسسه پژوهشی و دانش‌بنیان صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی (اپنا) رسید.

این تفاهم‌نامه در راستای اجرای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری و اهمیت اجرایی شدن سیاست‌های کلان تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین به‌منظور حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و صاحبان ایده‌های خلاقانه برای توسعه و شکوفایی اقتصاد کشور و با عنایت به اهمیت همکاری‌های دو یا چندجانبه در بهبود کیفیت، خدمات و محصولات فناورانه با نگاه به ظرفیت‌های موجود در کسب‌وکارهای نوپا و بالغ برای توسعه فناوری و فعالیت‌های پژوهشی دانش‌بنیان امضا شد.

همکاری مستمر دو طرف برای توسعه و تکمیل زنجیره فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه، شناسایی و برطرف کردن چالش‌های مرتبط با فعالیت‌های پژوهشی، فناوری و نوآوری، ارتقای سطح حقوقی و کارآمدی دستورعمل‌های انجام فعالیت‌های پژوهشی و عملکردی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صنعت نفت از موضوع‌های این تفاهم است.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی جمعه (۲۳ اردیبهشت‌ماه) آغاز به‌کار کرد و امروز( دوشنبه، ۲۶ اسفندماه) به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 457034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =