بازدید مدیرعامل شرکت ملی حفاری از برج متروپل آبادان

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از بخش‌های پشتیبانی صنعت نفت در آبادان با هدف همکاری با امدادگران و دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان و شهرستان آبادان در حادثه ریزش ساختمان متروپل، بازدید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمید رضا گلپایگانی ضمن ‌بازدید میدانی از ساختمان تخریب‌شده متروپل، در نشست با مسئولان ستاد بحران استان و شهرستان آبادان بر بسیج امکانات این شرکت در خدمات‌رسانی و همیاری با دستگاه‌های امدادی و اجرایی تأکید کرد.

وی همچنین در نشست با مدیران واحد بهداشت، ایمنی، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران و  گروه‌های امدادی شرکت درباره تأمین نیازهای ضروری دستور لازم صادر کرد.

براساس دستور مدیرعامل افزون بر اعزام گروه‌های ایمنی و ‌آتش‌نشانی و اورژانسی به این موقعیت برای ارائه خدمات به ستاد بحران مستقر در آبادان و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به تأمین هزار وعده صبحانه، ناهار و شام و میان‌وعده اقدام شد.

کالا و مواد غذایی در نخستین روز پس از وقوع حادثه با چند دستگاه کامیونت یخچال‌دار و خودرو سبک از اهواز به آبادان انتقال و تحویل ستاد مرکزی امداد منطقه  شد.

تعدادی از نیروهای پایگاه مقاومت بسیج شرکت به‌منظور همیاری با عوامل امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

روز پنجشنبه (ششم اردیبهشت‌ماه) نیز به این منظور ۵ هزار بطری آب معدنی، اقلام خوراکی از جمله خشکبار، مواد پروتئینی، لبنیات، آب‌میوه و دیگر موادغذایی و مصرفی و ظروف یک‌بار مصرف تأمین و به واحدهای ذی‌ربط تحویل شد.

کد خبر 457446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =